Agenția Create Direct a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de 3.46 milioane de euro, având o creștere de 28% față de anul precedent.
Schimbarile generate de pandemie au creat noi cereri pe piață si astfel, viteza de reacție, automatizarea proceselor și agilitatea echipei de a dezvolta noi soluții pentru a întâmpina nevoile clienților i-au accelerat evoluția în 2021. Astfel, principalele directii care au generat crestere in 2021 au fost:
- Dezvoltarea de noi module de management a vanzarilor si a recompenselor la solutiile de Loyalty & Rewards. Cerințele clienților platformelor de trade si loializare au fost tot mai ridicate, iar agentia a creat module noi pentru validarea facturilor de sell-in, sell-out sau a tranzatiilor beneficiarilor finali si transpunerea lor automat in puncte sau cashback, in campaniile de loializare, dupa anumite criterii stabilite de client. Din punct de vedere a recompenselor - cererea pentru vouchere digitale a explodat în 2021. Create Direct a automatizat procesele de achiziție și distribuție a voucherelor digitale multibrand și, datorită integrării cu retailerii, livrează voucherele digitale în maxim 24 de ore de la comandă (90% din vouchere se livreaza in max. 6 ore). Portofoliul agenției conține e-vouchere de la branduri apreciate de clienții din România (eMag, Fashion Days, Decathlon, Douglas, Ikea, Kaufland, Carrefour, Vivre etc.), dar și de la alte peste 400 de branduri din Europa (Amazon, ASOS, Nintendo, Cepsa, Media Markt, Spartoo, Rituals, Pingo Doce etc.). Voucherele sunt distribuite prin soluția GiftyDepot.com dezvoltată de Create Direct.
- Lansarea campaniilor de cashback B2B si B2C. Create Direct a identificat și a creat soluții pentru campaniile de cashback B2B si B2C, multicountry si multicurrency, având clienți pentru care gestionează astfel de campanii în România, Ungaria, Croația, Grecia și Portugalia și pregătește extinderea campaniilor de cashback și în Slovenia, Bulgaria și Cipru.
- Clientii au mai multa grija de clientii si partenerii lor de afaceri. In anul 2021 clientii nostri s-au concentrat mai mult pe creșterea și susținerea portofoliului lor de clienți. Astfel, s-au lansat mai multe programe de Loyalty & Rewards, iar valoarea unitara a recompenselor acordate a crescut. Agenția a implementat programe noi si gestioneaza logistica premiilor acestor campanii în România, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, Turcia, Grecia, Albania, Moldova și Macedona, urmând ca în 2022 să deschidă noi piețe în Cehia, Olanda si Belgia.
Cosmin Lăcătușu, Executive Manager Create Direct:
„Rezultatele obținute în 2021 se datorează agilității noastre de a fi cu un pas înaintea pieței, dar și de a anticipa nevoile de business clienților. Avem un stil de lucru orientat spre tehnologie si pe intelegerea nevoilor de business ale clientului și ne concentrăm pe gasirea de solutii, automatizarea și fluidizarea acestora. Pentru anul 2022, plănuim să ne continuăm evoluția și să atingem 4.3 milioane euro cifră de afaceri.”
Create Direct este liderul pieței românești de soluții de incentive marketing și este specializată în dezvoltarea de soluții business pentru campanii de rewards, fidelizare, trade, sell-out, generare de leaduri, performance marketing și GDPR marketing compliancy. Create Direct dispune de un depozit de 12.000 mp în București cu ajutorul căruia gestionează logistica premiilor din campaniile de rewards.
Create Direct se remarcă la nivel internațional prin implementarea soluțiilor sale în proiecte de amploare din Portugalia, Croația, Grecia, Turcia, Ungaria, Ucraina, Bulgaria, Macedonia, Moldova și România.