[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor

[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor

Madalin Nitis, General Manager Mainstage| The Agency, e pregatit pentru maraton. Nu se simte obosit dupa cele pe care le-au oferit ultimii doi ani, din contra, provocarile ii dau energie. Are planuri mari pentru anul acesta: vrea ca Mainstage sa fie prima agentia cu sediu in Metaverse si e nerabdator ca piata din Romania sa adopte cat mai rapid tot ce inseamna influenta tehnologiei, a blockchain-ului si cryptocurrency. De altfel, unul din proiectele speciale la care a lucrat echipa lui anul trecut a fost The Digital Human, care este un nou mod de a manifesta interactiunea umana, la limita intre tehnolgie si realitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related