Fiecare poveste de iubire e unică și, totuși, emoția ei e universală. Toți știm cum e să plutești cu fluturi în stomac, să aștepți suspendat un semn de reciprocitate, să simți fiecare detaliu la o intensitate imposibilă. Oricât de mult ar evolua omenirea și oricât de mult s-ar schimba lumea din jur, gesturile de dragoste vor române mereu la fel. O întrebare, un inel, o promisiune a fericirii până la bătrânețe. Pare doar că astfel de povești sunt din ce în ce mai rare în lumea agitată a lui 2022. TEILOR face loc iubirii și, în același timp, aduce o perspectivă nouă asupra senzației de fluturi în interior, cu o campanie care celebrează romantismul printr-o poveste modernă de dragoste.
Campania este prezentă atât în România, cât și în Bulgaria, Polonia și Ungaria și a fost gândită, dezvoltată și gestionată 100% de echipa de creație și echipa de marketing a companiei. Cu o tradiție de 24 de ani, TEILOR deține peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria și Bulgaria și are o prezență puternică pe online în toate aceste țări. În România, există șase magazine TEILOR Exclusive, unde clienții se bucură de o serie limitată și atent selectată de bijuterii lucrate manual și încrustate cu diamante și pietre prețioase.
Noua campanie TEILOR a pornit de la o anumită bijuterie, simbolul ultim al dragostei, parte din limbajul ei universal: inelul de logodnă. Ce înseamnă iubirea pentru TEILOR? Gestul acela care contează, care face ca povestea să fie unică. The Extra Mile for Love:
Iubirea e cea mai frumoasă formă de exprimare a întregii lumi. Ea stă în micile detalii și în fiecare tip de expresie a dragostei. Un limbaj universal, pe care fiecare îl înțelege diferit. De aceea, am și încercat să prezentăm o poveste de dragoste în care orice amănunt este esențial pentru momentul culminant și care încununează, în final, cererea în căsătorie, spune Andreea Bîrlădeanu, Marketing Manager @TEILOR .
Un element nou al campaniei TEILOR este animația. În spot, în momentele cheie, apar fluturi transparenți, animați, care accentuează sensibilitatea unor anumite scene. Ei sunt laitmotivul campaniei și sunt prezenți atât în spot, cât și fizic. Vitrinele tuturor magazinelor TEILOR, atât din România, cât și internațional, au fost împrospătate cu fluturi atent așezați într-un zbor în sincron, ce simulează emoția pe care am simțit-o cu toții. Fluturii sunt prezenți și în Pop-Up Store-ul din Băneasa Shopping City. Acesta a devenit în februarie un spațiu care celebrează dragostea, cu activări și surprize, aducând astfel vizitatorilor puțin din acel „all you need is the extra mile for love” feeling.
Despre culisele de creație ale campaniei noi, fluturi animați, iubire și gesturile care contează, vorbim mai mult în interviul de mai jos cu Iulia Novac, Head of Communication & Copywriting @TEILOR, Andreea Bîrlădeanu, Marketing Manager @TEILOR și Ana Filipescu, Senior Copywriter & Creative Planner @TEILOR și Joaquin Bonilla, Creative Director @TEILOR.
O campanie care prinde aripi
Iulia Novac: Am mizat pe un adevăr general-valabil: dragostea se ascunde în cele mai mici detalii. Iar de aici, totul a prins contur. Am vrut, de fapt, să aducem în lumina reflectoarelor (metaforic, dar și literalmente) pe cei care au curaj să-și împlinească povestea până la capăt, printr-un gest care iese din tipare, unul care o reflectă întru totul. Un moment artistic, plin de emoție, care e gândit ca extra mile în pregătirea unui moment memorabil – cererea în căsătorie.
De aici a prins contur TVC-ul al cărui script a fost realizat 100% in-house, care tratează subiectul rămânând fidel misiunii TEILOR: aceea de a inspira și motiva oamenii să devină cea mai bună versiune a lor. În cazul de față, ne-am dorit să infuzăm inspirație și încredere printr-o poveste de dragoste fresh, ce respiră autenticitate și în care inelul de logodnă încununează o promisiune sinceră.
Procesul de creație
Ana Filipescu: Am creat o campanie despre dragoste, cu dragoste. Cu emoție și sens. Și așa cum despre politică, advertising și iubire oricine are ceva de spus, am început cu noi. De la experiențele personale, la adevăruri general-valabile. De la „ce-ar fi dacă”, la „hai să”, din nou și din nou. Extra mile-ul despre care vorbește acest spot a fost unul asumat și interiorizat, pe tot parcursul. Pentru că, spre deosebire de politică și advertising, până să ajungă la ceilalți, iubirea începe în oglindă. Dar despre oglinzi, vom mai vorbi. Cât de curând.
Joaquin Bonilla: E o campanie în care nu vorbim despre iubire la nivel general. Vorbim despre insight-uri reale și despre ce semnifică dragostea, în adevăratul sens al cuvântului; despre ce presupune feeling-ul ăla de fluturi în interior. În plus, punem spotlight-ul pe acel „Da”. Da-ul sincer, sincronizat cu TEILOR și cu noul capitol din viața fiecărui cuplu. Pentru că la baza campaniei stau un research intens și o serie de interviuri cu oameni în diferite momente ale vieții. Și cu toții aveau ceva în comun – acel extra mile pe care l-am tot adus în lumina reflectoarelor.
Fluturii care animă povestea
Ana Filipescu: Pentru o mai explicită coerență în comunicare, am vrut să introducem un element evident care să lege, vizual și conceptual, mai multe touch point-uri din campania dedicată inelului de logodnă. Un fir roșu al comunicării integrate - TV, print, magazine, Pop-up Store-ul din Băneasa Shopping City, dar și online. Mai ales online – în România și internațional. Acest laitmotiv a plecat de la povestea de iubire și de la modul în care se manifestă emoția acesteia: prin senzația de „fluturi în stomac”. De aici, asocierea dintre fluturi și TEILOR a venit foarte natural. Îi vedem animați, în anumite momente-cheie în TV commercial, unde „ghidează” și însoțesc protagoniștii prin povestea plină de emoție pe care o trăiesc. Animația este un element nou cu care am jonglat în această campanie specială; conturați după inspirația diamantului, fluturii însoțesc povestea de dragoste din spot, o animează, îi dau viață.
Iulia Novac: Creăm toate campaniile in-house, dar cerem ajutorul atunci când ne dorim acel extra-mile pe care l-am tot menționat. Ne-am jucat, de ceva vreme cu ideea de animație, iar pentru campania dedicată inelului de logodnă, animația a venit de la sine, extrem de natural. Odată conturat scriptul, am căutat cea mai bună versiune a fluturilor și a înfățișării lor. Ei apar în momente cheie ale spotului, unde punctează momentele acelea pline de emoție, iar stilul lor e apropiat de cel al diamantului: ușor transparenți, cu un sparkle inocent și o frumusețe specifică.
Provocări
Andreea Bîrlădeanu: Au fost provocări, desigur, multe din ele, constructive. Timingul strâns a fost un inamic, dar mobilizarea a fost, cu atât mai mult, una extraordinară. A fost un proces laborios, în care am mizat, ca de obicei, pe echipele interne de creație, strategie și marketing. Acest tot unitar a condus spre un pitch regizoral și colaborări noi cu oameni fantastici, cu multe elemente integrate în așa fel încât să aibă sens împreună: fir narativ, animație, coregrafie, muzică, lumini, locație. Iar animația a fost în sine o provocare, fiind o noutate pentru noi. În final, a ieșit un întreg, o poveste emoționantă, care merită spusă și în care sperăm să se regăsească cât mai mulți oameni.
Gestul care face diferența
Andreea Bîrlădeanu: E adevărat, fiecare poveste de iubire se scrie într-o manieră unică, dar noi am mizat pe faptul că dragostea se ascunde în cele mai mici detalii, în momente în care simți că orice gest suplimentar merită; că el va face diferența, cu adevărat. Iar de aici, totul a prins contur. Am vrut, de fapt, să îi aducem în lumina reflectoarelor pe cei care au curajul pentru acel extra-mile – indiferent de forma lui; și care vor să-și împlinească povestea până la capăt, cu inelul de logodnă. În plus, TEILOR e un nume recunoscut mai ales pe segmentul inelului de logodnă, unde încercăm mereu să inovăm: prin diversitatea modelelor, certificările internaționale – De Beers Institute of Diamonds & GIA și frumusețea pietrelor prețioase. Inelul este un simbol superb al dragostei, în toată puritatea sa.
Ce înseamnă iubirea pentru TEILOR
Iulia Novac: Iubirea e naturalețe. E simplitate și emoție. Dar e și o integramă a provocărilor. Nu știu dacă iubirea învinge în final, doar știu că ea se câștigă; are o nevoie constantă de eforturi comune și ambiție. De acel extra mile și de convingerea că ai lângă tine omul care va evidenția cea mai bună versiune a ta. Iubirea e împlinire.
Ana Filipescu: Trăim vremuri în care, cumva paradoxal, iubirea e ceva aspirațional. Dar în același timp, real. E ceva pentru care lupți, ceva ce uneori vrei să demonstrezi printr-un extra mile și, nu în ultimul rând, să te bucuri de fiecare gest făcut din inimă, până la capăt. Iubirea înseamnă toate momentele memorabile prin simplitatea lor.
Andreea Bîrlădeanu: Iubirea e cea mai frumoasă formă de exprimare a întregii lumi. Ea stă în micile detalii și în fiecare tip de expresie a dragostei. Un limbaj universal, pe care fiecare îl înțelege diferit. De aceea, am și încercat să prezentăm o poveste de dragoste în care orice amănunt este esențial pentru momentul culminant și care încununează, în final, cererea în căsătorie. Coregrafia mâinilor și asocierea cu amintirile celor doi protagoniști ai poveștii, dar și apariția fluturilor animați, reprezintă iubirea, în viziunea noastră.
Joaquin Bonilla: În TEILOR, iubirea e sentimentul care crește și se dezvoltă în interiorul nostru. Feeling-ul acela magic pe care îl traducem prin fluturi, prin extra mile. Sau printr-un „DA” sincer, din inimă.
Echipa
Echipa TEILOR
Marketing Manager: Andreea Bîrlădeanu
Creative Director: Joaquin Bonilla
Head of Communication & Copywriting: Iulia Novac
Senior Copywriter & Creative Planner: Ana Filipescu
Echipa photo/video: Ioana Radu/ Paul Antonescu/ Alexandru Militaru/ Mihai Olaru
Product Styler: Ștefania Seceanu
Echipa externă
Regizor: Andreea Păduraru
DOP: Bogdan Filip
Producer: Aiad El Rahman
Production House: AiD FILMS
Animation studio: Framebreed
Styling: Irina Hartia / Hair: Sebastian Sârghie / Make up: Anna Podolean
Coregrafie: Cristian & Roxana Geamăn
Modele: Maria Prahoveanu & Mihai Bran / Bogdan Urucu