SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE

SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE

Secom®, brand de referință pe piața de suplimente alimentare din România, lansează GRIJULIUL DIN TINE - o nouă platformă creativă de comunicare, prin care invită oamenii la prevenție și îi încurajează să aibă o atitudine mai empatică față de propriul organism - inclusiv prin consumul informat de suplimente alimentare - pentru a avea un stil de viață sănătos.

Conceptul creativ și strategia de comunicare sunt semnate de Next Advertising și beneficiază deja de promovare integrată în TV, radio, digital media pentru produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulți) 30cpsImmuno C with Zinc and Vitamin D3 și Vitamin D3 2000UI 30cps.
Platforma de comunicare va rula pe tot parcursul anului 2022.

"Insight-ul în jurul căruia a fost construită campania Secom® a plecat de la faptul că în fiecare dintre noi se găsește o “voce” care ne ghidează în toate deciziile pe care urmează să le luăm. Grijuliul Secom® este Grijuliul din tine, acea bucată din personalitatea fiecăruia care îți vrea binele și de aceea intervine în situații cu miză și te sfătuiește când e vorba de ceva serios – așa cum este sănătatea ta. Este mereu undeva în mintea ta, gata să îți reamintească să te îmbraci potrivit vremii de afară sau să îți iei vitaminele, ba chiar și cum să le alegi pe cele mai eficiente, ca să rămâi bine și să te poți bucura la maximum de fiecare zi.", spune Cezar Panait, Group Creative Director Next Advertising.

 

Campania are totodată o componentă educativă importantă. Fiecare asset creativ vine cu o serie de informații utile despre ingredientele din produse, despre rolul lor în organism, de ce se absorb mai bine, și prezintă beneficii diferențiatoare Secom®, așa cum este eticheta sinceră.

"La Secom® credem că sănătatea se poate învăța, e despre educație, informare, cunoaștere și conștientizare de sine și mai ales despre obiceiuri bune pe care oamenii și le pot însuși. Campania <Grijuliul din tine> surprinde foarte bine această convingere a noastră. Sperăm ca prin această abordare creativă să îi inspirăm pe oameni să fie mai atenți cu ei înșiși și să introducă în rutina zilnică suplimente alimentare din portofoliul nostru, dar nu oricum, ci informat. Vrem să ajutăm oamenii să cunoască diferențiatorii Secom®, precum: ingredientele din surse naturale, extractele standardizate, absorbția crescută, eticheta sinceră, pentru a putea înțelege de ce produsele noastre le pot susține sănătatea.", spune Tudor Ghiurcă – Marketing & Communication Director Secom®.

 

Conceptul eticheta sinceră Secom® promovat în noua campanie reflectă grija pe care compania o acordă atât calității portofoliului, cât și comunicării oneste și transparente a informațiilor despre produs, astfel încât consumatorul să poată alege orice supliment Secom® în mod conștient.

"Pe eticheta produselor din portofoliul Secom® veți găsi întotdeauna menționate toate ingredientele și sursa de proveniență, denumirea extractelor standardizate și concentrația exactă a acestora - care aduce beneficii pentru organism. O atenție deosebită acordăm excipienților, care în cazul produsele noastre alegem să fie doar cei absolut necesari pentru stabilizarea formulării, nimic în plus, astfel încât consumatorul să aibă garanția eficienței, dar și a siguranței produselor. În acest sens, pe eticheta suplimentelor noastre veți regăsi nu doar modul de utilizare recomandat, dar și atenționări în cazul în care există ingrediente cu potențial alergen sau contraindicații. O dovadă în plus a siguranței produselor Secom® sunt și certificările internaționale ISO, GMP și testele de analiză calitativă.

Pentru a alege suplimente de calitate și pentru a le administra responsabil, încurajăm consumatorul să citească eticheta cu atenție, să urmărească respectarea criteriilor amintite, iar în cazul în care au un istoric medical complex să solicite recomandarea unui medic sau a unui consultant de specialitate.", adaugă Flavia Florescu, Innovation & Scientific Support Secom® & Good Routine®.

 

Secom® are cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente – 71%, potrivit studiului de notorietate realizat în noiembrie 2021 de către agenția AHA Moments.

Echipele care au lucrat la campania GRIJULIUL DIN TINE sunt următoarele:

Echipa Secom®
Marketing & Communication Director Secom®: Tudor Ghiurcă
Senior Product Manager Secom®: Andreea Dona
Senior Product Manager Secom® : Ruxandra Stoicescu
Marketing Manager Good Routine®: Iulia Zainea
Innovation & Scientific Support Manager Secom® & Good Routine®: Flavia Florescu
Innovation & Scientific Support Specialist Secom®: Irini Nicolescu

Echipa Next Advertising:
Director de creație: Andrei Tripșa
Group Creative Director: Cezar Panait
Client Service Director: Ioana Căbuz
Director Executiv: Ileana Sebe
Art Director: Alexandra Baciu
Copywriter: Oana Bănică
Senior Account Manager: Raluca Toma
Account Executive: Cristina Ciulacu
Strategic Planner: Florentina Dinu

Echipa Starcom – strategie de media buying & planning
Media Client Lead - Alina Ioniță
TV Lead - Dinu Maftei
Radio Lead - Alina Stănescu
Digital Media Manager - Ioana Petcu

Secom® este o companie antreprenorială de referință pe piața din România, care și-a construit în cei aproape 18 ani de activitate o reputație solidă în domeniul importului și comercializării de suplimente alimentare, ceaiuri și cosmetice naturale de înaltă calitate cu ingrediente studiate, certificate și brevetate la nivel global.

În 2021, Secom® a lansat Secom® Healthcare Group, consolidându-și activitatea în patru divizii: Secom® – divizia business-to-business, Secom® Retail – divizia de business-to-consumer, Good Routine® – brandul propriu de suplimente alimentare și Verithera – Clinica de Medicină Funcțională și Integrativă.

Secom® Healthcare Group are o echipă de 200 de oameni și un portofoliu de peste 400 de produse premium din trei categorii: suplimente alimentare - realizate de producători internaționali de renume, cât și suplimente marca proprie Good Routine® produse de Secom în Europa, ceaiuri și cosmetice naturale, precum și un portofoliu variat de servicii medicale și terapii complementare - oferite în cadrul clinicii Verithera din Enayati Medical City.

Produsele Secom® sunt disponibile la nivel național în peste 8000 de farmacii, pe secom.ro, pe good-routine.com și în cele 13 magazine Secom® din principalele orașe ale țării.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related