[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala

[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala

2022 se anunta anul unui marcom care constientizeaza mai bine rolul social pe care îl are, crede Andra Panaitescu, Client Service Director Mullen. Subiectele din zona climate change si social causes au inceput sa-si faca loc pe agenda brandurilor si vor continua sa influenteze comunicarea lor. In paralel, pandemia a accelerat trendul de dezvoltare persoanala si odata cu asta se discuta din ce in ce mai mult despre empatie si o serie de schimbari necesare in cultura muncii. In ceea ce priveste publicitatea, in ciuda artificiilor tehnologice, creativii se intorc la origini: insighturi curate, storytelling, craft exceptional si divertisment. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related