Pe cât de mult a bulversat-o lipsa de predictibilitate care a carecterizat anul precedent, pe atât de mult au încântat-o pe Alina Galeriu, General Manager la Galeriu & Partners PR, proiectele provocatoare pe care le-au desfășurat în agenție. De la campanii emoționante dedicate mamelor, la evenimente din zona ONG și coordonarea comunicării pentru Campionatul European de Volei Feminin, din fiecare a învățat să ia lucrurile așa cum vin și să aibă încredere că va reuși tot ce își propune. Printre previziunile pe care le anticipează în 2022 pentru zona de PR, Alina amintește de importanța de a spune povești prin conținutul video și de ascensiunea continuă a influencer marketing.
[PR 2022] Alina Galeriu: Oamenii au nevoie de povești. Iar brandurile pot dirija conversația dacă se calibrează la temele de interes pentru public și oferă branded content de calitate
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: