[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic

[Marcom 2022] Ioana Staver: Cererea pentru conținut super glam a scăzut, pentru că oamenii preferă să consume un conținut executat poate imperfect, dar autentic

Om de marketing, Ioana Staver, Managing Partner The Candy Shop, a avut mereu tendința de a privi spre viitor, analizându-l, și ignorând poate unele părți ale prezentului. Și dacă a învățat ceva important anul trecut, asta a fost: să se concentreze pe prezent, să îl conștientizeze, să îl trăiască. A fost un an solicitant, continuarea unui test colectiv de anduranță, dar 2022 a venit cu energii și resurse noi de optimism. 

Sunt adepta energiei regenerabile, pe care încerc să o cultiv și în viața mea; îmi extrag resursele din spațiile de siguranță, cum ar fi familia sau prieteniile trainice, și le duc în zona profesională și sper ca, de data aceasta, cele două să fie mai în armonie, spune Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related