Varza roșie din autobuzul de noapte

Varza roșie din autobuzul de noapte

Printre lucrurile pe care le-am uitat de-a lungul vieții în autobuz se numără o mănușă, o carte și un telefon. Telefonul l-am recuperat destul de ușor, însă pentru celelalte lucruri nu m-am strofocat la fel de tare să le recuperez și pierdute au fost în negura spațială a autobuzului. Dacă ați trecut și voi prin asta, știți despre ce vorbesc. Dar imaginează-ți un lucru și mai rău: să uiți ingredientele pentru cina din această seară în autobuz. Ce o să mănânci? Și, mai important, ce se va întâmpla cu ele?

Asta s-au întrebat și cei de la Gorillas, o aplicație germană de delivery care îți aduce acasă produse fresh. Ca să redea cât mai bine scenariul, au făcut echipă cu agenția Partners Media.Monks și au creat o campanie de 8 minute care urmărește călătoria unei verze roșii ce trebuia să completeze cina cuiva, dar a sfârșit uitată în autobuz. Oameni grăbiți, cupluri prea ocupate cu afecțiunea ca să o observe și căței obosiți de la plimbarea de seară iau contact cu varza asta. Un loop continuu ca un drum cu STB-ul la orele aglomerate.

Mi-a plăcut caracterul de documentar pe care l-a căpătat spotul și asta se datorează scenariului original, cadrelor lungi cu felii din viața pasagerilor, background-ului neutru și ritmului constant. Toate sunt probabil motive pentru care spotul a primit multă recunoaștere și la fel de multe premii. Totuși, tot ele pot deveni un motiv pentru care privitorul ajunge să se plictisească în cele 8 minute ale clipului, asta dacă nu empatizează cu varza uitată în autobuz.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related