Hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil, lansează pentru First Bank o nouă colecție proprie de carduri inspirate din arta americană. Conceptul este unic pe piața din România și este aliniat cu imaginea modernă a băncii. Noul design are în prim plan elemente reinterpretate ale identității de brand.
„Pentru noi, procesul de redesign a fost un exerciţiu vizual de a aduce tribut ADN-ului american, prin celebrarea celor mai memorabile influenţe americane în design. Jucându-ne cu diferite stiluri inspirate de artişti americani celebri a rezultat o serie de carduri în care simbolul “1” ia rolul unui element central, versatil şi modular, adoptând pe fiecare card o altă cromatică, un alt pattern, un alt stil pentru a reflecta personalitatea artiştilor omagiaţi.”, a declarat Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
Elaborat în jurul celui mai important element vizual al brandului, simbolul ”1”, design-ul a avut şi un raționament funcţional: noile carduri sunt uşor recognoscibile de către portofelele electronice Apple Pay și Google Pay.
„Colecția nouă de carduri prezintă un concept unic pe piața din România și reflectă atât valorile noastre, cât și povestea unor figuri emblematice pentru arta modernă americană. Cu un design original, fiecare dintre cardurile din această colecție poate fi privit ca o mini operă de artă de buzunar, ce readuce în atenția deținătorilor spiritul The American Way”, a declarat Mihail Tănase, Senior Marketing Specialist la First Bank.
Primele trei carduri din această colecţie, Visa Shop & Cash, Visa Business Debit EUR și Debit Visa Platinum RON, sunt deja disponibile în toate sucursalele băncii. Toți clienții care își deschid conturi noi, dar și cei care au nevoie să înlocuiască vechile carduri vor beneficia de cardurile cu design nou. Întreaga colecţie nouă de carduri va fi lansată până la finalul anului 2022.
CREDITS:
First Bank
Director Marketing & Comunicare: Viorel Ruse
Senior Marketing Specialist: Mihai Tănase
BTL & Producție: Mihai Terecoasă
Agenție de creație: Cheil | Centrade
Creative Director: Roxana Niță
Executive Creative Director: Mihai Gongu
Sr. Art Director: Ana-Ramona Tanasă
Account Director: Bianca Cauc – Bîtu
Group Account Director: Maria-Cristina Trepcea
Client Services Director: Carmen Miruță
DTP: Dan Butoi
Traffic: Mihaela Iamandi
Producător: Monica Garbur
Ilustrator: Vali Petridean
Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte Pfizer, First Bank, ENGIE România, NN România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil | Centrade București a lansat și divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa.
În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards; a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri globale dedicate creativității în comunicare; a primit trofeul GOLD la secțiunea Social Campaigns din cadrul Internetics pentru campania pro-bono „Teatrul cadourilor dăruite din vină”, dezvoltată pentru Asociația ANAIS; și a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.
Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.