Ce poate să-i perturbe liniștea unui bunic retras în solitudine? Sunetul neașteptat al soneriei care prevestește ceva și mai neașteptat, faptul că trebuie să aibă grijă de nepoata lui. E o intrigă suficientă încât să stârnească o călătorie pe care ți-e mai mare dragul s-o privești.
Îmi plac mult reclamele care te fac să te pierzi în poveste și să uiți că e un spot publicitar. Și îmi plac și mai mult campaniile din care nu îți dai seama imediat pentru ce brand fac reclamă. Iar spotul ăsta gândit de Publicis Conseil pentru Axa le bifează pe toate. De obicei, cu reclamele mai lungi de 2 minute e tricky pentru că tind să piardă atenția publicului. Aici nu e cazul, nici nu simți când trec cele 4 minute în care un bunic grumpy se înmoaie în fața inocenței de copil curios.
Mesajul subtil care oricum nu mai avea nevoie de cuvinte, acela că cel mai important e să ne focusăm pe lucrurile care contează, vine din pasiune. Pasiunea bunicului pentru păsări, preluată natural și de nepoata lui. În expedițiile lor, se întâmplă mai multe decât descoperirea de noi specii, dar sunt lucruri prea frumoase ca să dau eu spoiler. Cel mai mult mi-a plăcut când mașina condusă de bunic e lovită puternic de un utilaj. Vă las pe voi să vedeți de ce.