[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor

[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor

Când privește restrospectiv la 2021, Raluca Zamfir simte că anul care abia a trecut a fost plin de încercări neașteptate. Încercări din care toată echipa a avut oportunitatea de a-și dezvolta o calitate personală necesară lucrului în această industrie.

Pentru agenția ei, RAN Communication, 2022 este un an festiv în care agenția împlinește 10 ani de când activează. De aceea, rezoluțiile create își propun să facă din 2022 un an memorabil, cu creșteri de business și arii de clienți cărora se adresează. Iar ca să facă asta, trebuie să aplice ceea ce au învățat în anul precedent: faptul că adaptarea e cea mai importantă calitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related