Muzică, distracție & voie bună. Un Revelion dăruit de Pepsi pentru un început de 2022 special

Muzică, distracție & voie bună. Un Revelion dăruit de Pepsi pentru un început de 2022 special

La final de an, facem bilanțul: celebrăm amintirile, ne bucurăm de învățături, ciocnim pentru momentele acelea unice, adunăm râsetele în exces, știm să luăm cu noi mai departe învățăturile și să lăsăm în urmă restul. 2021 a fost plin și intens. Merită un final de neuitat. Un Rev unde să se adune toată energia bună, cu muzică, dans, prieteni și veselie. Toți avem nevoie de o petrecere în care să ne sărbătorim. A organizat-o Pepsi pentru toată lumea. Oricare ar fi moodul sau preferințele, brandul s-a ocupat deja de atmosferă, entertaineri și voie bună. Pe TV, TikTok, cu filtre pe Insta sau streamuri pe Twitch, Pepsi face din trecerea spre 2022 o sărbătoare specială la care suntem invitați toți: în pijamale sau pe tocuri, de la munte sau de pe canapea, cu prieteni sau familia. Să petrecem, deci, împreună spre 2022 într-o noapte cu surprize, distracție și dans. 

 

Finalul pe care îl merităm

Ce facem de Rev? Ne bucurăm împreună. Sărbătorim finalul unui 2021 cu de toate și așteptăm un 2022 la fel de plin. Orice ar aduce el, suntem pregătiți. Ne-am antrenat în anduranță. Știm să transformăm momentele în sărbătoare. Am învățat multe anul acesta, merităm cu toții un premiu special de participare la 2021. Și el vine de la Pepsi, care a pregătit cea mai cea petrecere de sfârșit de an. Campania #cfderev din luna decembrie se încheie cu un Revelion unic, în tradiția brandului. Sărbătorile sunt fun dacă le petrecem în stilul nostru, aceasta e deviza brandului. 

Oriunde ai fi și oricum ai sărbători finalul de an, Pepsi îți va fi alături pentru a face din Revelionul 2022 unul de neuitat. Fie că vor fi pe TV sau în digital, Pepsi e prezent pentru a aduce distracția și voia bună, și a uni generații sub experiențe cu adevărat memorabile. Anul acesta se încheie alături de Pepsi, urmând ca, în 2022, să luăm consumatorii alături de noi în alte călătorii de brand relevante și pline de surprize, spune Raluca Deaconu, Brand Manager Pepsi.

 

Provocări pe TikTok, stream-uri pe Twitch & filtre pe Insta

Dacă e vorba de distracție și petrecere, înseamnă că se întâmplă ceva pe TikTok. Campania Pepsi din această iarnă a început aici cu provocarea #CFDEREV. Influencerii au dat deja tonul. Smiley, Mira, Liviu Teodorescu, Iuliana Beregoi, Maximilian Ioan, Mariciu și Maria Zvincă au dezvăluit primii propriile planuri de Rev, invitându-și fanii să facă același lucru, într-un filmuleț pe TikTok.

În noapte de Rev, e rost de distracție pe Twitch, unde Silviu Faiăr și prietenii au pregătit un program special cu muzică, !goodvibes, trenduri online și voie bună, în primul Revelion powered de către un brand. Așadar, pentru cei care vor să-și cheme prietenii și să stea chill la o vorbă pe canapea, Pepsi pregătește cel mai tare livestream.

Pentru ultimele pregătiri și urări de sărbătoare, Pepsi a lansat un filtru special pe Insta. Acesta scoate la iveală cele mai creative interacțiuni, într-o scurtă conversație, aproape directă, cu Ana Morodan.

Și, să nu uităm, oriunde am petrece Revelionul, online sau offline, toți dăm o tură pe TV și așteptăm numărătoarea inversă. Pepsi petrece anul acesta și pe PRO TV, la Protevelion! Concerte, momente artistice, dansuri și multe alte surprize îi așteaptă pe oameni în noaptea dintre ani. Conceptul creativ al activărilor – Pepsi ca „mașină a timpului” care îi poartă pe români în trecut – este construit pe un adevăr care stă la baza ADNului brandului Pepsi, și anume legătura sa puternică cu toate generațiile.

Oricare ar fi ecranul sau canalul, Pepsi e acolo, alături de consumatori, făcând parte din experiența lor, oferindu-le ocazii noi de distracție. După un 2021 plin de campanii de amploare, provocări pe TikTok, premiere digitale și activări neconvenționale, brandul promite un 2022 cât mai spectaculos. Să îl așteptăm petrecând. 

 

Echipa

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Raluca Deaconu - Brand Manager
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

DDB
Roxana Țâmpău - Managing Director
Ioana Dobrinescu - Senior Strategic Planner
Cătălina Biro – Account Director
Bianca Greaca - Senior Account Executive
Ștefan Vasilachi - Creative Director
Mihai Calotă -  Senior Art Director
Eduard Dan-Tudor – Art Director
Alex Tocilescu -  Senior Copywriter

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon - Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Oana Năstase - Sr Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter
Alexandru Zlăvog - Producer
Denisa Vladuta - Social Media Manager
Maria Zvîncă - Head of Content & Social Media

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Margarit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related