KooKoo propune un Crăciun fără cadouri luate „pentru că trebuie”

KooKoo propune un Crăciun fără cadouri luate „pentru că trebuie”

KooKoo, un jucător cu mult curaj și haz pe piața celor care servesc poftele românilor, și-a propus ca iarna aceasta să transmită un mesaj atipic: în loc să cumperi ceva „pentru că trebuie”, mai bine un „nimic din tot sufletul”. Asta însemnând o experiență.

Împreună cu Tatarski Agency și MăBucur Studio, KooKoo a realizat un video care să sublinieze cel mai bine mesajul pe care au vrut să îl transmită.

 

„O să pară contraintuitiv, dar și noi ne-am săturat de cadourile oferite doar pentru că așa se face, așa trebuie, pentru că e urât să mergi la cineva cu mâna goală. Considerăm cu toată ființa că o astfel de perioadă trebuie trăită pentru experiența inegalabilă de a petrece timp împreună. Și asta am vrut să și transmitem. În loc să cumperi ceva de la KooKoo pentru că trebuie, mai bine să nu”, a declarat Antonio Iftimescu, CEO KooKoo.

Pentru a transmite acest mesaj cei de la KooKoo au apelat la George Bonea, cunoscut pentru episoadele de Speaker Demotivațional.

„Mi-a plăcut foarte mult ideea celor de la KooKoo pentru că și eu sunt de părere că de cele mai multe ori oferim cadouri pentru că vrem să transmitem că suntem atenți, darnici, mână largă, opulenți. Dar facem asta de sărbători, exagerat și așteptând laude ca niște mironosițe. Mi se pare fantastic faptul că și colegul din spot gândește ca mine”, a menționat George Bonea.

Valentin Tatarski, reprezentantul agenției care a stat în spatele gândului creativ a adăugat că

„Am săpat deep pentru un main idea care să match-uiască pe filosofia celor de la KooKoo. Suntem proud de rezultat și considerăm că într-un timp foarte scurt am reușit să atingem toate check-point-urile dorite. Mai ales că totul s-a făcut ASAP, am avut un singur meeting înainte de a trece la treabă și am livrat beyond expectations”.

Cei de la KooKoo au anunțat că 2022 o să aducă mai multe mesaje #debine și #pebune și că vor continua să transpună sinceritatea de pe etichetele produselor cu cea din comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related