Un curs bun ar trebui să fie ca un film bun. La final ar trebui sa stii totul si sa nu stii nimic: sa deprinzi, de fapt, premisele si sa fii curios sa explorezi lumea care tocmai ti se deschide. Comparatia ii apartine lui Laurentiu Ion, Head of Digital & Media (Total Connections Planning), PepsiCo, genul de persoana pentru care aventura incepe de fapt, dupa ce se termina filmul. Si e genul de persoana pentru care ‘lumea’ e un termen relevant: “aveam în față o lume despre care voiam să învăț cât mai multe”, “încă mă simt ca un student care încearcă să înțeleagă lumea” sau “din partea mea de lume, cred că…”.
[Comunicare ca la carte] Laurențiu Ion: Școala de comunicare din România are nevoie de practicieni buni, capabili să predea și să-și asume responsabilitatea educației ca misiune, pe termen lung
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: