Web Ventures, alături de Piatra Șoimului și KUIB Restaurant de 11 ani

Web Ventures, alături de Piatra Șoimului și KUIB Restaurant de 11 ani

Industria HoReCa este un mix de emoții, creativitate, pasiune, curaj, hotărâre și în special multă, multă muncă. Cei care activează în această industrie au nevoie de un partener care să le pună în valoare toată această muncă, de cineva care să creeze și să păstreze vii comunități digitale. Așa pornea la drum parteneriatul dintre Web Ventures și Complexul Piatra Șoimului acum mai bine de un deceniu.

 

Contextul

Totul începea în urmă cu 11 ani mai exact. Lansat în 2008, la începutul crizei economice din România, Complexul Piatra Șoimului din Sinaia era în căutarea unei agenții de marketing digital care să preia toată latura de promovare online a business-ului. Căuta noi turiști care să îi treacă pragul, dornici de aventură pe Valea Prahovei.

Decizia de a bate palma cu Web Ventures la doi ani de la inaugurare a dus instant la o conexiune specială între cele două echipe, conexiune care a devenit în timp un parteneriat solid, bazat pe încredere și respect. Primul contract al agenției a fost și este unul aparte.

În timp, parteneriatul a depășit noi bariere și a atins premiere pentru ambele părți. KUIB Restaurant, parte a complexului hotelier, a bifat multiple reușite: câștigarea TripAdvisor Certificate of Excellence de opt ori, intrarea în TripAdvisor Hall of Fame, nominalizarea la HORECA Awards și, bineînțeles, echivalentul a luni întregi cu locația plină până la refuz sunt doar câteva dintre bornele marcate împreună.

Fast-forward 11 ani, Complexul Piatra Șoimului este una dintre principalele locații must visit de pe Valea Prahovei atât pentru turiștii români în căutare de gusturi exotice, cât și pentru aventurierii străini care vor să experimenteze cultura gastronomică românească în KUIB.

 

Viziunea

Viziunea familiei Rădulescu, cea care a pus bazele Complexului Piatra Șoimului, a fost de a construi un complex hotelier care face lucrurile puțin altfel, de a valorifica o locație ceva mai necunoscută pe Valea Prahovei – Cartierul Cumpătu. Implicarea în comunitate și deciziile inspirate au făcut ca unul dintre cartierele uitate din Sinaia să revină în prim plan, iar Complexul Piatra Șoimului se poate mândri cu reușite în îndeplinirea acestui obiectiv.

"Cum? Au trecut 11 ani? … Prima noastră întâlnire cu ei, Web Ventures, s-a întâmplat deci în alt deceniu. Două firme mici, la început de drum antreprenorial, care își doreau să se ajute reciproc. Ne sunt consultanți, parteneri, prieteni. Anda și Dorin au adus în povestea lor, rând pe rând, oameni entuziaști, curioși și cu idei. Ne răspund repede, sunt simpatici și știm că ne putem baza pe ei. Gândesc lucrurile din timp și încearcă să prevadă până și neprevăzutul. Am trecut împreună prin bune și grele. Learn-Create-Grow together. #WeAreBetterTogether este exact povestea primilor noștri 11 ani împreună. Nu în ultimul rând, le mulțumim pentru verticalitate și etica în business. Să fim sănătoși și să continuăm să scriem împreună povești de succes pe malul drept al Văii Prahovei și în următorii ani!", Mădălina Rădulescu, Co-Fondator Complex Piatra Șoimului & KUIB Restaurant

Pasul îndrăzneț în lumea digitală a lui 2010 a permis Piatra Șoimului și KUIB Restaurant să-și construiască prezențe online într-o lume care nu era la fel de digitalizată precum este cea de astăzi. A dus la conturarea unor imagini solide în mediul digital, la strângerea unor comunități vibrante pe rețelele sociale.

Construirea imaginii digitale nu a fost lipsită de eforturi combinate chiar în locație; merită menționată aplicația de feedback dezvoltată pentru personalul din restaurant, care a reușit să obțină date în timp real de la clienți prin tabletele disponibile în locație.

Curiozitatea ambelor echipe a dus și la nașterea contului de Instagram @kuibrestaurant, unde preparatele clasice și exotice deopotrivă cunosc lumina reflectoarelor și aprecierea comunității, ce încă se formează acolo.

 

Prezențele digitale

Un proiect necesar pentru a ține pasul cu nevoile și cerințele lui 2021, facelift-ul pentru cele două website-uri a fost dus la bun sfârșit în luna octombrie. KUIB Restaurant și Piatra Șoimului rămân alături de comunitățile lor prin prezențe digitale moderne, care subliniază punctele lor forte și magia din Cumpătu, Sinaia.

 

Realitatea de azi

Pandemia COVID-19 a fost și este, la fel ca pentru toate business-urile, o provocare majoră. Pentru a respecta măsurile luate de autorități, dar și pentru a nu pune în pericol sănătatea oaspeților și a angajaților, KUIB Restaurant și-a închis ușile începând cu 15 martie 2020 pe perioadă nedeterminată pentru prima oară de la deschiderea sa din 2010. Cu un meniu restrâns și activitate numai în format delivery și takeaway, KUIB Restaurant a rămas alături de clienți chiar și împotriva sorților. Relaxarea ulterioară a restricțiilor a permis redeschiderea și, ca atare, revederea cu oaspeți dragi pe Strada Gârbovei 10C.

Speranțele au fost întotdeauna mari. Un business ridicat în plină criză economică va rezista și în fața unei crize sanitare globale, ce continuă și la final de 2021.

"Am început o colaborare frumoasă cu Complexul Piatra Șoimului din Sinaia în urmă cu 11 ani, aventurându-ne împreună pe cărările încă nebătătorite ale marketingului digital din România. Am construit pas cu pas temelia unei povești de succes, aducând în fața potențialilor turiști exact acel quelque chose care face complexul turistic diferit față de toți competitorii săi aflați de-a lungul Văii Prahovei: grija față de turist, atenția la lucrurile mărunte care fac diferența și rămân în sufletele vizitatorilor ce aleg să le treacă pragul precum și măiestria cu care echipa de bucătari reușește să aducă gust și armonie în farfuriile cu bunătăți servite în restaurant. Acest parteneriat de lungă durată, precum și încrederea pe care echipa de management a complexului ne-o acordă zi de zi, ne onorează și ne motivează în egală măsură.", Anda Andrei, Managing Director Web Ventures.

 

Perspectivele

KUIB Restaurant și Piatra Șoimului bifează cu brio testul timpului. Cu decizii de moment și replieri rapide în funcție de contextul pandemic, complexul duce povestea mai departe.

A dovedit că viziunea Mădălinei și a lui Dan Rădulescu, creativitatea și munca grea din bucătărie și experiența și know-how-ul Web Ventures fac diferența într-o industrie atât de dinamică. Cei din urmă onorează încrederea, loialitatea și respectul contractului cu numărul #1 și la 11 ani de la semnarea lui prin reciprocitate în toate cele trei valori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related