Mihai Mija: A fi conector înseamnă, în primul rând, să îți placă să cunoști oameni și să asculți poveștile lor

Mihai Mija: A fi conector înseamnă, în primul rând, să îți placă să cunoști oameni și să asculți poveștile lor

Trăim niște ani ieșiți din comun, și nu doar dacă ne uitam cu îngrijorare la ce se întâmplă cu omenirea din perspectiva sănătății. Ci și dacă privim, cu entuziasm, evoluția societatii, noile oportunități de joburi, modul în care oamenii și brandurile se întâlnesc în proiecte valoroase. Este o vreme în care învățăm cu toții cum să rămânem împreună, în siguranță și cu mai mult sens.

Sunt oameni care și-au făcut o misiune profesională din a pune în contact parteneri în proiecte și evenimente, și de a crea oportunități de business valoroase, dinainte de aceste timpuri ale schimbărilor. Mihai Mija este unul dintre ei, iar rolul său este cel de conector al idelilor creative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related