Trei lectii pe care Diana Groza le-a invatat in pandemie au fost: sa nu isi faca planuri pe termen lung, sa investeasca in clientii finali si sa acorde atentie vizibilitatii brandului sau, Dia Handmade, in online. Pentru multi producatori locali, 2021 a fost un an greu, care a venit dupa altul la fel de complicat. Insa nu au abandonat, au continuat sa creada in micile lor business-uri si sa creeze pentru ele. Iar de Craciun, multi vin cu produse in care au pus toata priceperea lor si dragostea de a lucra manual obiecte unicat.
"Dam posibilitatea femeilor sa isi creeze o geanta care sa ii reflecte personalitatea proprie. "Fii unica! Ramai unica!" este un concept in care credem si care ne facem sa fim mereu creativi, sa alegem cu grija modele si culori, combinatii de piele si texturi, astfel incat geanta sa fie o parte a sufletului femeii care o poarta".
In anul 2016, Diana Groza a renuntat la un job de conducere intr-o companie mare din Romania, ca sa isi urmeze pasiunea pentru cusut goblen si brodat, care se transformase de ceva vreme intr-un concept: genti cu motive traditionale sau broderie florala. Un cadou frumos pentru femeile care apreciaza accesoriile handmade personalizate.
Cum se simt sarbatorile anul acesta
Din pacate, ca si anul trecut, sarbatorile nu vin cu acelasi entuziasm si bucurie ca si in anii precedenti. Cu toate acestea, noi ne-am pregatit cu gentute unicat, ca in fiecare an.
Comunicarea cu clientii
Comunicarea online o facem pe Facebook, ca de obicei, vom avea si o campanie mai ampla in prima decada a lunii decembrie.
2021 pentru brandul tau
Anul 2021 a fost un an nu prea bun, vom incheia la limita activitatea economica, dar speram in 2022 sa ne revenim.
3 lectii si 3 reguli importante invatate in criza
3 lectii invatate: sa nu fac planuri pe termen lung; investitia in clientii fideli este cea mai importanta; mediul online a devenit mai important ca niciodata.
3 reguli: sa ma asez la planseta de fiecare data si sa regandesc totul; comunitatatea breslasilor, acolo unde suntem noi, este cea mai importanta; sa nu am asteptari prea mari in viitor.
Oamenii din spatele brandului
Suntem Diana si Ionel Groza, si lucram manual, in atelelierul de acasa genti din piele , unicat sau serie extrem de mica. Suntem ingineri la baza, dar asta nu ne-a oprit sa facem cu pasiune timp de 10 ani aceasta activitate manufacturiera.
In anul 2016 am renuntat la jobul meu de director la cea mai mare firma producatoare de apa din Romania ca sa imi urmez pasiunea, si sotul meu a urmat si el aceasta cale.
Povestea Dia Handmade
Gentile sub sigla “Dia” au aparut in 2012 cand, pasiunea mea pentru cusut goblen si brodat s-a transformat in conceptul gentilor cu motive traditionale sau broderie florala.
Dam posibilitatea femeilor sa isi creeze o geanta care sa ii reflecte personalitatea proprie. "Fii unica! Ramai unica!" este un concept in care credem si care ne facem sa fim mereu creativi, sa alegem cu grija modele si culori, combinatii de piele si texturi, astfel incat geanta sa fie o parte a sufletului femeii care o poarta.
Valorile brandului
Calitatea este valoarea cea mai importanta a brandului nostru, si nu ne abatem niciodata de la ea. Facem putine produse, le lucram manual cu multa grija, din faza de alegere a pielii pana la ultima cusatura si finisaj. Clientul este foarte important pentru noi, de cele mai multe ori acesta este “designerul“ nostru,in sensul ca, pe modele facute, femeile isi aleg culori si modele de broderie care sunt aproape de sufletul lor.
Ce este important cand esti producator local
Piata este foarte importanta, si aste presupune ca oamenii sa vada, sa simta produsele tale. Pentru noi, targurile au fost foarte importante, pentru ca acolo era comunicarea cu clientul. Reorientarea catre online a fost unica solutie de supravietuire, si, sincer, doar calitatea produselor ne-a facut sa nu renuntam in acest an.
Clientii vostri
Nu stiu care este profilul cumparatorului nostru. Avem clienti din toata tara, si femei si barbati, avem client din multe tari (din Europa pana in Hong-Kong). Au ales gentile noastre pentru ca erau in primul rand unicate, broderia manuala , si multi dintre ei au revenit pentru le-a placut ce au cumparat, nu le-am inselat asteptarile, si le-am respectat dorintele.
Ce produse au preferat anul acesta
Pentru faptul ca nu producem colectii, sau serie mai bine zis, si anul acesta am vandut produse similare cu anul trecut.
Dorinte pentru 2022
Vise si ganduri multe, vedem pe care le si finalizam. Speranta mare ca lucrurile se vor intoarce cat de cat la normalitate, si vom vedea ce vom face :)