Cu ironie, de la Ikea pentru Angela Merkel

Cu ironie, de la Ikea pentru Angela Merkel

Știm deja că IKEA e genul acela de brand care nu ratează știrile pentru a face marketing. Chestia cu reclamele contextuale, însă, e că există mereu riscul să dai greș - așa cum se vede des pe Facebookul de pe la noi. IKEA însă a știut mereu să fie funny și la obiect, indiferent că a vorbit despre Game of ThronesBernie Sanders, lansarea unui nou iPhone sau Trump. Așa că nu putea să rateze plecarea lui Merkel de la conducerea țării. 

Simplu, dar de efect, brandul suedez a făcut un follow-up la ce urma sa se intampla, concret, in viata fostului cancelar. De la o viata cu o agenda incarcata, intalniri la cel mai inalt nivel si decizii grele, Angela urma sa ajunga intr-un alt univers: acasa. Iar ‘acasa’ apartine bineinteles lui IKEA. Asa s-a nascut printul publicat, in doua cotidiane germane si in social media, copy-ul postarii fiind: „Poți te rog să-mi dai ochelarii de operă, vreau să văd dacă Olaf este deja ocupat” (Olaf Scholz, succesorul ei).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related