Ringier România a ajutat TBI Pay să obțină o îmbunătățire a imaginii de brand de 13,2%, într-o campanie cu obiectiv de creștere a notorietății măsurată cu Brand Lift Measurement, un instrument proprietar publisherului. Rezultatele înregistrate de brand se situează peste media rezultatelor campaniilor obținute de competitori din domeniile Banking & Finance și se bazează pe unelte avansate de targetare, segmentare și analiză a audiențelor și rezultatelor.
Instrumentul Brand Lift Measurement, care încorporează tehnologia de măsurare Brand Measure, este folosit exclusiv de Ringier România pe piața locală și are drept scop măsurarea intenției de cumpărare a unui produs sau serviciu, după expunerea la mesajele publicitare dintr-o anume campanie. Datele colectate beneficiază de o interpretare de profunzime, cu o puternică componentă calitativă, care analizează rezultatele dincolo de rezultatele cantitative. Acest lucru oferă clienților publicitari insight-uri valoroase care pot fi utilizate pentru o mai bună fidelizare, creștere a afinității și retenției, dar și o targetare precisă bazată pe segmentarea granulară, în funcție de nevoi.
Studiul Brand Lift Measurement retarghetează utilizatorii expuși la mesajele unei campanii publicitare cu ajutorul script-urilor care rulează pe site-urile din regia Ringier România. Astfel, o serie de chestionare sunt folosite pentru a măsura patru indicatori de brand esențiali. În cazul TBI Pay, campania de comunicare s-a desfășurat în intervalul 27 septembrie - 27 octombrie 2021, iar Brand Lift Measurement a analizat patru indicatori cheie: Awareness, Consideration, Preference și Action intent. Răspunsurile celor 450 de participanți la sondaj arată o îmbunătățire a imaginii de brand de 13,2%, mult peste media competitorilor similari din segmentul Branking & Finance. Cele mai mari creșteri s-au înregistrat pe indicatorii Awareness, Consideration și Preference, ceea ce a ajutat campania să-și atingă obiectivul de creștere a notorietății TBI Pay cu rezultate excelente.
Detaliat, TBI Pay a beneficiat, în urma campaniei de promovare desfășurată pe site-urile Ringier, de o notorietate (Awareness) de 1,32 de ori mai mare decât media înregistrată în Brand Lift pe segmentul de branduri Banking & Finance. Pe indicatorul Consideration creșterea este de 1,66 ori mai mare față de campanii similare din aceeași categorie, indicatorul Preference a adus un brand lift de 1,79 ori mai mare decât al brandurilor similare, iar indicatorul Action Intent a situat TBI Pay la același nivel cu media campaniilor înregistrată de branduri din aceeași categorie.
Prin instrumentele precise de targetare, segmentare a audiențelor și analiză a rezultatelor, studiul Brand Lift Measurement oferă un control avansat asupra mesajelor publicitare și a modului în care acestea ajung la public. Acest lucru permite clienților să acționeze eficient și să creeze legături puternice, bazate pe teritorii și tensiuni de comunicare autentice, cu audiențele a căror afinitate față de brand va crește semnificativ în urma expunerii la mesajele campaniilor.
Serviciul Brand Lift Measurement este disponibil exclusiv pe site-urile Ringier România și pe cele din regia de vânzări a publisher-ului, iar mai multe detalii se pot obține la reprezentanții de vânzări ai Ringier.
Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.