[Cine a furat Craciunul] Iulia Bold si Mircea Tara: Dacă în anii pre-pandemici mesele în familie erau mai mult motiv de umor, anul acesta au căpătat mai multă greutate și prețuire

[Cine a furat Craciunul] Iulia Bold si Mircea Tara: Dacă în anii pre-pandemici mesele în familie erau mai mult motiv de umor, anul acesta au căpătat mai multă greutate și prețuire

Spoiler alert: vine Craciunul. N-a furat nimeni, nimic. Poate doar startul, pentru ca, desi premiera e pe 25 decembrie, noi gustam din toate pana atunci. Si din povesti, si din cozonaci. Insa, cele mai bune povesti se fac fara reteta. Se respecta o singura regula - cea mai mare provocare la campaniile de Crăciun este sentimentul apăsător de „s-a mai făcut”. Deci, creativi din toate agentiile, cu ce ati venit nou anul acesta?

Noi am vrut sa-i cunoastem pe o parte din cei care au creat spoturile de Craciun. Am vrut sa stim ce a insemnat lucrul la astfel de campanii in pandemie, cum au intrat in atmosfera festiva, ce amintiri frumoase au de sarbatori si ce-ar povesti cu Mos Craciun la o cafea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related