Eurial Invest: 30 de ani de activitate marcați printr-un rebranding la nivel de grup

Eurial Invest: 30 de ani de activitate marcați printr-un rebranding la nivel de grup

Eurial Invest, unul dintre cele mai longevive grupuri auto din România, dealer al mărcilor Peugeot, Citroën, DS și Opel, împlinește anul acesta 30 de ani de activitate și își marchează aniversarea printr-un rebranding realizat la nivelul întregului grup, proces realizat integral de agentia de comunicare Zaga Brand.

„Ni s-a părut firesc ca, odată devenind singura concesiune din România care are toate mărcile importate de către Trust Motors, din portofoliul Stellantis, să realizăm și rebrandingul la nivel de grup, mai mult decât prin crearea unui nou logo, blazon (pe care îl iubim pentru că ne reprezintă), cât și prin asumarea acelorași valori care ne apropie de clienții noștri și a unui slogan care ne caracterizează: Mașini peste clișee!”, declară noul CEO al grupului, Ioan Kiss.

 

Mașini peste clișee

“Noul slogan al Eurial a fost creat în baza imaginii și personalităților celor patru mărci din portofoliu Eurial.Grupul se poziționează ca Explorer într-o piață dominată de mărci riguroase, de proveniență germană, asiatică sau autohtone, având curajul de a propune clienților mașini care promit bucurie, plăcere, diversitate și personalitate. Mașinile și serviciile Eurial sunt pentru oamenii ce pun preț pe fond, nu pe formă, și pe diversitate, nu pe conformitate, declară Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand, implicată direct în echipa de creație și strategie.

„Știm că fiecare client este o personalitate distinctă și fără bariere. Nu are nevoie de mașini care să îi declare sau confirme statutul. Are o viziune deschisă și o libertate în gândire, care îi permit să aleagă mașina care să-i satisfacă necesitățile. Pentru el ne propunem să oferim mărci și stiluri în care să se regăsească”, completează Ioan Kiss.

 

Curajul în fruntea valorilor

Deloc întâmplător, Eurial și-a asumat ca primă valoare CURAJUL, trăsătura esențială derivată din inima primului brand auto pe care l-a adus în România: Peugeot. A avea curaj înseamnă pionierat în orice direcție în care alții încă mai ezită, astfel încât compania își asumă să continue să ofere clienților cele mai inovative soluții de mobilitate.

Compania își asumă viziunea mărcilor pe care le reprezintă în România, pentru că viitorul este cu adevărat al tuturor, pentru că tehnologiile și soluțiile se inspiră din cerințele individuale diferite și apar tocmai pentru a putea da fiecăruia ce are nevoie pentru a se dezvolta. Viitorul poate fi mai bun doar prin consens, bucurie zilnică si susținerea diversității.

EURIAL INVEST reprezintă grupul de companii cu activitate în domeniul vânzării și reparației auto, dealer și service autorizat pentru mărcile PEUGEOT, CITROEN, DS și OPEL, respectiv furnizor de soluții de finanțare prin leasing auto operațional și servicii de închiriere. Pe parcursul a 30 de ani de activitate, EURIAL a investit în tehnologie, stilul specific al mărcilor reprezentate și echipa, astfel încât să devină model de referință pentru clienții săi, în derularea serviciilor de comercializare și realizarea completă a lucrărilor în garanție și post garanție, la standardele de calitate ale Grupului STELLANTIS.
În prezent, EURIAL derulează activități de vânzare și reparație în 7 centre autorizate de către Trust Motors din București (Otopeni, Militari și Pantelimon), Pitești, Ploiești, Cluj-Napoca și Brașov.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related