Sports Social MarketPlace a lansat DinamoWin

Sports Social MarketPlace a lansat DinamoWin
  • DinamoWin este primul social marketplace din lume dedicat unei echipe de fotbal

  • NAN Events si Kamrad Advertising au conceput și organizat o lansare de tip hybrid

Sports Social MarketPlace este holdingul care vine pe piața din România și din lume cu un concept revoluționar în ceea ce privește marketingul și comunicarea în lumea sportului. Prin crearea unei platforme online care oferă o experienţă de tip one-stop-shop, utilizatorii pot achiziționa produse și servicii și au acces la o rețea de socializare proprie care le oferă contextul ideal pentru a-și crea o comunitate.

DinamoWin - primul Social Marketplace din lume dedicat unei echipe de fotbal a fost lansat în noiembrie, din studioul DinamoWin, construit special de NAN Events & Kamrad Advertising. Evenimentul, transmis live pe paginile de Facebook FC Dinamo Bucuresti, DinamoWin și YouTube DinamoWin a fost urmărit simultan de mii de suporteri. În studioul DinamoWin au fost prezenți Bogdan Stelea, Florin Răducioiu, Gheorghe Mihali, Ionel Dănciulescu, Ionel Augustin, Costel Orac, Ion Marin și Mircea Rednic, iar gazdele lansării au fost Giani Kiriță, Andi Moisescu și Marius TUDOR, CEO DinamoWin. Invitații speciali ai serii au fost Cristian Hîldan, Cătălin Scărlătescu și Cătălin Cazacu.

DinamoWin – un eveniment de lansare hybrid

Gigi Ghiță, BTL Director NAN Events:

 “Am răspuns provocării colegilor noștri de la Kamrad și am transformat  o locație de evenimente într-un studio pentru a putea găzdui acest show de lansare a DinamoWin. Ultimii 2 ani au însemnat o adaptare a industriei de evenimente și prin soluțiile tehnice pe care noi le oferim reușim să adaptăm și să facem evenimente hybrid pentru orice tip de industrie. Avem deja zeci de astfel de evenimente făcute, iar acum adăugăm în portofoliu și un eveniment dedicat fotbalului.”

Ana-Maria Pascaru, Coordonator eveniment:

“Ceea ce inițial a fost gândit ca un eveniment de BTL pe stadion, cu mii de oameni și cu un meci de fotbal, s-a transformat într-un eveniment hybrid de tip talk show.  Pandemia și legislația ne-au făcut să ne reorientăm spre un eveniment hybrid, cu public restrâns în studio, dar cu mii de suporteri online. Moderatorii Andi Moisescu și Giani Kirită au făcut un cuplu grozav, gloriile Dinamo invitate au ținut în fața ecranelor mii de iubitori ai fotbalului și ai echipei Dinamo, iar în final, am reușit șă lansăm online o platformă dedicată unei echipe de fotbal. Am mixat online-ul cu offline-ul, așa cum probabil tot mai multe evenimente vor continua să o facă în următoarea perioadă și pot spune că dincolo de dorința de a face cât mai multe evenimente sportive cu public în tribune, ne bucurăm că, prin efortul tuturor echipelor implicate, am reușit să lansăm primul social marketplace din lume dedicat unei echipe de fotbal.”

 

Ce este DinamoWin

Platforma DinamoWin este structurată pe două direcții – o rețea socială dedicată și un marketplace. Iubitorii fotbalului pot comunica între ei și vor dezbate cele mai interesante subiecte legate de echipă. La fiecare tranzacție, 50% din comisionul de vânzare a produselor în DinamoWin ajunge la clubul de fotbal. Astfel, suporterii Dinamo București oferă mai mult sprijin echipei, fără niciun alt efort sau cost. Mai mult decât atât, nu există diferențe între prețurile afișate pe platforma DinamoWIN și cele afișate pe website-urile magazinelor partenere. Dincolo de achiziția de bilete sau abonamente prin alte programe, de susținerea din galerie, ori din fața ecranului, DinamoWIN este cel mai simplu mod de a sprijini echipa Dinamo București.

De la magazinele online din platforma DinamoWIN pot fi achiziționate echipamente și componente IT, electrocasnice, electronice, articole de îngrijire personală, articole sportive, produse alimentare, cărți, produse pentru casă și grădină, petshop, accesorii și articole auto, jucării și produse pentru copii etc.

Cu o structură asemănătoare altor platforme de socializare – Facebook, Instagram, Twitter sau LinkedIn - rețeaua socială se diferențiază totuși semnificativ față de acestea și nu afișează publicitate, pentru a oferi un mediu online neagresiv și conținut de calitate. Monetizarea nu se va face din publicitate, ci din zona de e-Commerce și platforma conține doar feed-uri legate de sport.

Marius Tudor, CEO, DinamoWin Social MarketPlace:

“Suntem bucuroși că am lansat primul social marketplace din lume dedicat unei echipe de fotbal cu FC Dinamo. DinamoWin va duce la creșterea veniturilor clubului, iar fanii se vor bucura de experiențe inedite. Proiectul face parte dintr-un concept la care am lucrat în ultimii ani și care s-a lansat odată cu TennisWin, platforma dedicată iubitorilor tenisului care o are alături pe Simona Halep. Ideea de social marketplace a plecat de la motivația fiecăruia dintre noi atunci când cumpărăm online: nevoia și pasiunea. Iar sportul naște multă pasiune, are menirea să unească și să aducă oamenii împreună, indiferent de naționalitate, rasă , sex sau culoarea pielii. Avem 3 direcții de dezvoltare - fotbal, tenis și auto-moto – iar planurile noastre nu se rezumă doar la piața din România.”

 

Echipa

Echipa Tehnica: NAN Events
Agentie BTL: Kamrad Advertising
Echipamente: NAN Studio
Solutie tehnica internet: Wifisetup by NAN Group
Regizor: Adrian Tapciuc
DOP: Bogdan Mustatea
Agentie de creatie: PB&J
Video: Video Factory
Producător general: Ana-Maria Pascaru

Echipa Sport Social MarketPlace
CEO DinamoWin: Marius Tudor
Marketing Director: Ana Zidărescu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


NAN Group

NAN Group - Partner, Not SupplierInfiintat in 2008, NAN Group s-a impus ca un integrator complet si unic in Romania, dedicat furnizarii de solutii personalizate pentru activari BTL si organizarea de evenimente. Cu o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related