Fii rockstarul la care visezi. În fiecare zi

Fii rockstarul la care visezi. În fiecare zi

În pauzele rare și scurte în care visăm cu ochii deschiși, oricât de diferite ar fi scenariile imaginate despre viața noastră ideală, toate au ceva în comun. Cu toții ne dorim puțin glam. Visul acela în care suntem starurile rock ale propriei vieți. Dar pentru a ne dedica pasiunilor care ne definesc, e nevoie de multă muncă, dedicare 100% și extra-efort și extra-energie. Rockstarurile sunt speciale dintr-un motiv anume: știu că pasiunea se transformă în realitate doar cu perseverență, determinare și acel impuls în plus, care face diferența în fiecare zi. Cu extra-boost pe piața din România a venit Rockstar anul acesta, relansat cu sloganul ”Alimentează rockstarul din tine”. Brandul celebrează oamenii care dau totul pentru visurile lor și îi inspiră, oferindu-le energia aceea de care e nevoie pentru a fi rockstaruri, indiferent de domeniul pasiunii lor.

 

Strategia de brand

Care e diferența dintre un rockstar și celelalte staruri? Rockstarul e omul acela pe care îl remarci oriunde - pe stradă, la job sau la coadă la supermarket, indiferent de felul în care ar fi îmbrăcat. E vorba de o atitudine care nu poate fi mimată. Rockstarul e definit de pasiunea lui, iar asta se vede în orice ar face. Scena pe care performează nu e artificială. E viața lui.

Aceasta e și premisa de relansare Rockstar Energy Drink. Brandul caută acei oameni motivați și dedicați pasiunii lor, care știu că e nevoie de efort pentru a-și îndeplini visurile și nu se dau deoparte în a se implica 100%. Prin provocarea #Everydayhustlerși o serie de video-uri manifesto, brandul a arătat ce înseamnă să fii Rockstar. Apoi, activările care au urmat în 2021 au venit cu inspirație pentru acei rockstari din fiecare zi care aveau nevoie de un impuls pentru a continua să se dedice pasiunii lor. 

„Obiectivul campaniei de relansare a Rockstar Energy Drink a fost să poziționeze brandul în categoria de Energy Drinks ca susținător al oamenilor care muncesc pentru visurile lor. Piesa centrală a fost #Everydayhustler Challenge, lansată printr-o serie de video-uri manifesto ce vorbesc despre ce înseamnă să fii Rockstar și să dai 100% pentru visul tău. Ne-am dorit atât să inspirăm, cât și să găsim acei #EverydayHustleri pentru a-i aduce în lumina reflectoarelor. Rareș Dranca, Simona Mereu și Ovidiu Necadas au fost câștigătorii care ne-au uimit cu poveștile lor de viață și cu pasiunea pentru ceea ce fac, alături de care am lansat trei scurtmetraje care îi celebrează și care susțin viziunea brandului – aceea că prin muncă și dedicare orice vis devine realitate.

Desigur, pe parcursul anului am încercat să valorificăm și nișele importante pentru noi, printr-un tournament de gaming - Rockstar Clash, dar și printr-o serie de video-uri despre music production, iar de curând am lansat Boost Buddy – un “prieten” virtual care este alături de tine cu o doză de energie și inspirație în momentul în care trebuie să mai poți puțin. Cu siguranță 2021 a fost un an plin pentru noi, însă rezultatele pentru toată munca, pasiunea și creativitatea sunt vizibile, iar 2022 cu siguranță va fi și mai energizant”, spune Ana Dinu, Jr. Brand Manager.

 

Strategia de Digital&Media

Consumatorii Rockstar sunt pasionați, dedicați total pasiunilor lor, oricare ar fi acestea, de neoprit. Doar că un asemenea efort depus constant, în fiecare zi, are nevoie de susținere fizică și emoțională. Rockstar vrea să transforme campaniile de brand într-un impuls de inspirație, așa cum băutura aduce, în sine, o doză extra de energie. 

Prin lansarea conturilor de Facebook și Insta, Rockstar se conectează cu consumatorii săi, creând o comunitate puternică a celor care se dedică total pasiunii lor, în orice domeniu. De la studenți și profesioniști la gameri, artiști sau performeri de orice fel. Anul acesta, brandul a intrat pe teritorii noi digitale, cum ar fi Twitch și un chatbot pe Whatsapp.

„Anul 2021 a fost într-adevăr un an energizant pentru brandul Rockstar: de la componenta de equity – comunicată pe TV și în digital, și până la activările specifice, toate inițiativele de comunicare au pus reflectorul pe consumatorii noștri, oameni aparent simpli, dar extrem de motivați și pasionați de ceea ce fac. Pe lângă deja-obișnuitele canale de Social Media și digital, am accesat teritorii și tactici noi de comunicare: printre altele, Twitch, iar de curând am lansat Boost Buddy pe WhatsApp, un chatbot care e mai mult decât un chatbot; e reprezentarea acelui prieten virtual care mereu știe ce să-ți zică, ce piesă sau meme să-ți trimită atunci când problemele cotidiene te țin pe loc”, declară Laurențiu Ion, Head of Digital & Media, PepsiCo România.

Rockstar a creat și a împărtășit pe conturile de social media patru video-uri care sărbătoresc lupta din fiecare zi, străduința și determinarea de a-și depăși limitele și de a atinge obiectivele dorite, acelea care fac visurile să se împlinească. Rockstar a ales patru influenceri diferiți, rockstaruri în domeniile lor: MicutzuDeliricLu-k Beats și Mitzuu1. Așa cum Rockstar dă un plus de combustibil corpului, cele patru video-uri sunt o sursă de extra-inspirație pentru minte.

 

Creația

Ideea de la care pornesc toate activările și campaniile Rockstar e simplă: viața e scena noastră. Toți știm asta, dar de cele mai multe ori dormim pe ea. Sau nu avem suficientă energie pentru a face lucrurile acelea care contează. Rockstar vine cu energia necesară și campaniile care să ne inspire să facem pasul acela în plus pentru a ne împlini visul. 

Premisa de la care am pornit este că fiecare dintre noi cunoaștem persoane al căror fel de a fi sau de a face lucrurile ne inspiră atât de mult încât putem spune că sunt rockstar-urile din viața noastră. Așa că am zis să găsim acești rockstars și să-i punem sub lumina reflectoarelor, apelând întocmai la oamenii pe care aceștia îi inspiră zilnic. Zis și făcut! Oamenii au vorbit, rockstarii s-au ivit! Noi i-am ales și i-am filmat, o zi întreagă lor le-am dedicat. Câte un mini-documentar frumos în cinstea lor noi am creat. Și uite așa o țară întreagă a aflat cum fiecare dintre ei sunt rockstars cu adevărat.” - Daian Man, Creative Mastermind L2 Agency

Așa că dă volum maxim la melodia aceea din capul tău, prinde ritmul și fii rockstarul care dorești să fii. Nimic nu te oprește să faci din viața ta o scenă, iar pasiunea care te animă să primească lumina reflectoarelor pe care o merită.

 

Credits

PepsiCo – Rockstar Energy Drink
Delia Corniciuc – Senior Marketing Manager Beverages
Laurențiu Ion - Head of Digital & Media
Deaconu Raluca - Brand Manager
Oana Andone - Junior Digital & Media Manager Beverages
Ana Dinu - Junior Brand Manager

L2.Agency
Daian Man - Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Mihai Berbec - Copywriter
Robert Lazăr - Art & AR Developer
Valentin Dragomir - Motion Designer
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Diana Căliman - Social Media Manager
Codin Orășeanu – Sr. Project Manager
Geia Manole - Project Manager
Gina Fîrte - Project Manager
Joaene Sabo - Project Manager
Adriana Bogdan – Client Service Director
Mih Lovin – Creative Partner L2, Squad, :PGM! & Creative VR
Ioana Ceapă – Managing Partner L2, Head of Strategy & Partner Squad

OMD
Adela Bozgan - Digital Media Executive
Răzvan Meirosu - Media Director
Mihnea Pretorian - Digital Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Planner
Maria Niță - Senior Media Manager
Irene Derasadurian - Senior Media Manager

Propaganda Creative
Cătălin Manciuc – Group Creative Director
Alexandra Manoilă – Senior Copywriter
Adrian Marciu – Art Director
Marcela Moldovan – AV Director
Bogdan Ivașcu – Group Account Director
Andreea Racoceanu – Account Manager
Ruxandra Custură – Account Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Margarit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related