Cum să vorbești cu adolescenții fără să fii ridicol și, mai ales, încercând să le câștigi încrederea? Multe campanii încearcă asta, venind de la branduri mari sau ONG-uri, și după cum o arată multele rezultate nereușite, nu s-a găsit încă o rețetă universală. Un pas important în începerea oricărui dialog cu noile generații este conexiunea autentică. Și deschiderea de a-i asculta. De câțiva ani, echipa FFFF și proiectul In a Relationship cu asta se ocupă. Vorbesc cu adolescenții din România, îi ascultă și încearcă să îi susțină. Acum au lansat o campanie nouă, PĂI, ȘI EU?, cu o temă volatilă: vaccinarea și nevoile lor în pandemie. Situația de criză a acestor ani nu face decât să accentueze probleme mai vechi ale relațiilor de familie din societatea românească: abuzuri, suferință, captivitatea emoțională.
Păi, și eu? Vlad Tăușance & Silvia Guță: Este primul nostru proiect publicat pe TikTok. Cel mai important este să nu te maimuțărești și să nu te dai cu fundul de pământ încercând să fii autentic și insider

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: