2 premii la Internetics și 4 premii la Webstock pentru Mirinda România și L2

2 premii la Internetics și 4 premii la Webstock pentru Mirinda România și L2

Fuziunea dintre creativitate și inovație a adus brandului Mirinda România și agenției L2 o serie de premii pentru două dintre campaniile ce reflectă puternic transformările din Social Media din ultimii doi ani. Eforturile celor două echipe, cu sprijinul tuturor partenerilor PepsiCo, s-au concentrat pe a valorifica potențialul, dorința și nevoia oamenilor de a experimenta cele mai noi tendințe pe platformele sociale.

Cele două campanii Mix Up Your Summer și Creative Hacks, derulate de către Mirinda România și L2 , au integrat noi tactici în mediul online și offline, de la trendul #challenge în platforma TikTok, filtre AR, Sound badge dedicate, GIF takeover în Instagram, cu o componentă de gamification, un user journey conturat în jurul experienței, inclusiv în YouTube și Spotify, workshopuri și, bineînțeles, o colecție de NFTs dedicată.

,,Ceea ce ne-a caracterizat dintotdeauna este curajul de a propune campanii relevante, de a inova și a ne depăși limitele, chiar și atunci când - așa cum am experimentat în ultimii doi ani - imprevizibilul ne poate ridica provocări, atât nouă, cât și partenerilor noștri. Cele două campanii realizate împreună cu Mirinda România au reprezentat cu adevărat o nouă etapă și au schimbat perspectiva asupra culturii creative. Succesul pentru noi vine și din câștigarea acestor premii dar, în primul rând, din impactul pozitiv al acestor campanii, în special în comunitatea Gen Z locală. Ei sunt cei care depind de astfel de inițiative din partea unui brand, pentru a crea și forma pe mai departe ecosistemul digital din prezent și din viitor, cei care au făcut primii pași în Web 3.0”, Ioana Ceapă, Managing Partner L2.Agency

Mirinda România a fost primul brand local care a implementat o activare pe platforma TikTok, folosind un filtru AR, și primul brand care a creat un playlist colectiv pe platforma Spotify în cadrul campaniei Mix Up Your Summer.

Totodată, prin platforma și campania Creative Hacks, Mirinda a reușit să îmbrace rolul de formator într-un nou spațiu creativ, prin recunoașterea, educarea și promovarea noului val de tineri creatori/artiști, într-un parcurs colaborativ sub formă de workshopuri cu o durată de două luni. Siguranța a fost una dintre cele mai importante condiții pentru a desfășura cursurile, iar echipa a luat toate măsurile necesare pentru a facilita interacțiunea reală, față în față, între participanți și mentorii acestora.

Workshopurile au pus la dispoziție tinerilor artiști nu doar cunoștințele mentorilor consacrați în artă digitală și cryptocurrency, ci și soft-uri de grafică, animație foto, video 3D, tablete, educație în domeniul blockchain.

Lucrările artiștilor participanți au fost ulterior adăugate în colecția NFT ,,Creative New World”, inițiată de către Mirinda România împreună cu mentorii Creative Hacks, disponibilă pe Rarible și prezentată IRL (In Real World) în cadrul unei expoziții deschise către publicul larg în București. Astfel, campania a încurajat spiritul creativ al tinerilor artiști, dar le-a oferit și posibilitatea de a lista lucrările pentru a genera venituri pentru creațiile lor.

,,Mirinda este, în acest moment, singurul brand din categorie ce vorbește fix pe limba audienței: digital-first, creativ și fără niciun fel de compromis în primul rând față de nevoile consumatorilor. Iar acest lucru este confirmat de recunoașterile recente, primite din partea industriei, dar mai ales din partea consumatorilor. Deși avem aceeași abordare în comunicarea digitală a tuturor brandurilor din portofoliul nostru, Mirinda este, poate, brandul cu cele mai multe premiere în palmares. Rețeta: un mix de echipe faine – de la L2 la OMD la Propaganda, partenerii noștri care lucrează cu pasiune la proiectele Mirinda, alături de echipa internă PepsiCo, la fel de determinată și curajoasă.”, Laurențiu Ion, Head of Digital & Media, PepsiCo România.

Premiile pentru cele două campanii:

Best use of TikTok
Best use of Influencer Marketing
Best use of UserGeneratedContent
Best Use of Instagram
în cadrul Webstock România 2021.

Premiul special INTERNETICS 2021:  BEST USE OF TECHNOLOGY – singurul premiu din toată competiția votat împreună de toate cele 3 grupe de jurați.
Social Media - Influencer Marketing - SILVER
în cadrul Galei Internetics 2021.

Echipele:

PepsiCo – Mirinda
Delia Corniciuc – Senior Marketing Manager Beverages
Ioana Ciobotariu - Senior Brand Manager
Laurențiu Ion - Head of Digital & Media
Deaconu Raluca - Brand Manager
Oana Andone - Junior Digital & Media Manager Beverages
Ana Dinu - Junior Brand Manager

L2.Agency
Daian Man - Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Mihai Berbec - Copywriter
Robert Lazăr - Art & AR Developer
Valentin Dragomir - Motion Designer
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Diana Căliman - Social Media Manager
Codin Orășeanu – Sr. Project Manager
Geia Manole - Project Manager
Gina Fîrte - Project Manager
Joaene Sabo - Project Manager
Adriana Bogdan – Client Service Director
Mih Lovin – Creative Partner L2, Squad, :PGM! & Creative VR
Ioana Ceapă – Managing Partner L2, Head of Strategy & Partner Squad

SQUAD.influencers
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Alexandra Mălinoiu - Influential Specialist
Andrei Ionescu - Trend Researcher
Ada Păun - PartnerSquad, L2,:PGM! &Creative VR

OMD
Adela Bozgan - Digital Media Executive
Răzvan Meirosu - Media Director
Mihnea Pretorian - Digital Director
Dana Constantin - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Planner
Maria Niță - Senior Media Manager
Irene Derasadurian - Senior Media Manager

Propaganda Creative
Cătălin Manciuc – Group Creative Director
Alexandra Manoilă – Senior Copywriter
Adrian Marciu – Art Director
Marcela Moldovan – AV Director
Bogdan Ivașcu – Group Account Director
Andreea Racoceanu – Account Manager
Ruxandra Custură – Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related