După mai multe succese înregistrate în ultima vreme în online (cel mai recent fiind premiul la categoria Best Online Video Shows la festivalul Webstock Awards pentru proiectul „Discuții între patru roți“ moderat de Cabral), ŠKODA România a câștigat anul acesta pitch-ul pentru creația și producția campaniei internaționale ŠKODA de Crăciun.
Ideea câștigătoare este „Cea mai dulce farsă de Crăciun“, cu ale cărei materiale ŠKODA va încălzi inimile și zâmbetele membrilor familiei sale extinse din întreaga lume începând cu 1 decembrie. Spotul principal, și marea surpriză pregătită de micii protagoniști ai acestuia, vor fi devoalate pe 15 decembrie, pe canalele de social media ale îndrăgitei mărci auto.
Tot ce vă putem spune deocamdată e că este vorba de o celebrare a creativității și ludicului, a copiilor care inventează, dăruiesc și sunt co-creatori ai celebrării Crăciunului. Iar farsa i-a încântat peste măsură și pe micuții actori ai campaniei, așa că nu ne-ar mira să primim vești despre un Crăciun plin de suprize năzdrăvane de la cât mai mulți dintre prietenii noștri. De altfel, întreaga experiență de filmare a spotului creat de agenția Roddia (care semnează de ani buni campaniile ŠKODA România), regizat de minunata Sarra Tsorakidis si produs de Abis Studio a fost încărcată de voie-bună și momente amuzante, de la aprinderea șemineului (n-am putut filma bloopers, era prea mult fum) până la șoseta nărăvașă care tot insista să cadă. Momentul a fost păstrat în spot, ca un mic omagiu adus perseverenței.
„Pentru noi, echipa ŠKODA România, câștigarea acestui pitch e o continuare firească a efortului continuu din ultimii ani. A lucra îndeaproape cu toți partenerii noștri, cu entuziasm și pasiune, e modul simply clever în care reușim să ne bucurăm de munca noastră. Și credem că energia aceasta se transmite, de aceea am avut curajul să spunem o poveste simplă, puternică, plină de căldură și magie. Credem că oamenii au nevoie mai mult ca oricând de aceste emoții, și ne bucurăm că acum și comunicarea noastră o face pentru întreaga familie ŠKODA, extinsă și internațională.“, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România.
Și, pentru că știm că așteptați: una dintre cele mai strălucitoare apariții din spot este ENYAQ, SUV-ul 100% electric de la ŠKODA, care joacă un rol important în familie, deci și în povestea noastră de Crăciun.
„Suntem foarte bucuroși că munca noastră pentru un cont atât de important pentru noi își găsește o audiență foarte largă într-un moment în care oamenii au nevoie de căldură și de povești care să inspire.“, a declarat Mihai Prisecaru, Manager Director Roddia.
Echipa:
Bogdan Dragomir - art director
Alexandru Vicol - copywriter
Ioana Velcu - senior account manager
Alexandra Gheorghe - account manager