În cadrul inițiativei naționale Gusturi locale, preparate legendare, Tazz dă startul campaniei Gusturi Regale, livrări legendare și lansează în parteneriat cu Burger King primul produs reinterpretat de un chef local - Roxana Blenche, finalistă Chefi la Cuțite, sezonul 8. Cu fler autohton și ingrediente locale, produsul lansat de Burger King și chef Roxana Blenche doar pe Tazz s-a bucurat de un real succes, fiind cel mai vândut preparat din aplicație în ziua lansării sale, cu 1481 burgeri vânduți într-o singură zi.
Noul produs creat de chef Roxana Blenche poate fi comandat exclusiv din aplicația Tazz, cu livrare sau ridicare personală din restaurant, până pe 30 decembrie 2021, și e disponibil în două sortimente, în funcție de tipul de carne preferat - Fain Chicken cu pui, și Burger Domnesc cu vită. Cei doi burgeri pot fi comandați de pe Tazz și în varianta de meniu, alături de o porție de cartofi prăjiți și o băutură la alegere, din secțiunea specială Gusturi Regale by Roxana Blenche din aplicație.
Primul sortiment reinventat de chef Roxana Blenche este Fain Chicken, un burger ușor și super-fain de pui, care îmbină gusturi complementare cu un design savuros, de inspirație locală. Cuibărit într-o chiflă pufoasă, alături de bacon crocant, ceapă caramelizată, brânză maturată, inele de ceapă, legume proaspete și iz de murături, sub un tricolor de sosuri, Fain Chicken oferă o experiență culinară unică.
Burgerul Domnesc, al doilea sortiment din campania Gusturi regale, Livrări legendare, este deosebit prin felul în care combină texturile din chifteaua suculentă de carne de vită, inelele crocante de ceapă și baconul delicios cu sosurile de maioneză cu usturoi, barbeque și chilli cheese. Castraveții murați aleși cu grijă, alături de notele fresh aduse de legumele proaspete, completează gustul echilibrat și neașteptat al burgerului creat pentru a răsfăța orice rege sau regină.
Ideea din spatele Gusturi regale, Livrări legendare se subordonează conceptului Gusturi Locale, Preparate Legendare, lansat la începutul lunii, prin care savorile autohtone sunt readuse la viață prin utilizarea unui preparat internațional iubit de români ca pivot. Campania are o însemnătate aparte la nivel local, mai ales că Roxana Blenche este primul chef român care lansează un produs Burger King în premieră în România cu ingrediente locale, la inițiativa unei platforme românești de livrare.
”Acest moment are o însemnătate aparte pentru noi deoarece am reușit să colaborăm în premieră cu un lanț internațional de restaurante și cu un chef local. Roxana a avut ocazia să intre în bucătăria Burger King și să pregătească o rețetă proprie, reinterpretată pornind de la ingredientele Burger King și cele locale pentru a oferi un produs exclusiv, care s-a bucurat de un succes neașteptat – cel mai vândut produs de pe Tazz în ziua lansării.”, a adăugat Cătălina Mănăilă, Events & Partnerships Manager Tazz.
Fain Chicken și Burgerul Domnesc se pot comanda doar prin Tazz din toate restaurantele Burger King din București și Brașov, până pe data de 30 decembrie 2021. Produsele sunt disponibile pentru livrare sau ridicare personală direct din restaurant la prețul de 25.9 lei pentru oricare dintre cele două sortimente de burger, și la prețul de 35.9 lei pentru întreg meniul.
Tazz oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, Tazz este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. În acest moment, Tazz este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite de Tazz sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online.
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.