[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV

[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV

Piața digitală în 2021 a fost un câmp de bătaie. Toată lumea a încercat tot și așa a ieșit o hărmălaie de nedescris. E greu, pentru un brand, să facă o figură frumoasă și relevantă în feedul aglomerat. S-au făcut greșeli, dar au existat totuși și învățături, crede Anda Lazăr, Brand Manager la UniCredit Bank și membră a juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies. Evenimentul, aflat la cea de-a 21-ediție și organizat de The Institute, a avut anul acesta 138 de înscrieri, de la 35 de agenții și companii participante, pentru 62 de branduri. Gala de Premiere Internetics, prezentată și în acest an de Andi Moisescu, se va desfășura sub tema „Pioneering the Future” și va avea loc în format online, în data de 23 noiembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related