Ema Prisca: Am vrea sa creăm la Brașov un concept nou și diferit de festival de muzică

Ema Prisca: Am vrea sa creăm la Brașov un concept nou și diferit de festival de muzică

Anul acesta, Ema Prisca s-a alăturat echipei Electric Castle Festival, în poziția de Chief Marketing Officer. Ema a condus departamente de creație în agenții internaționale, a lucrat în patru țări, este absolventă a EMBA la Berlin School of Creative Leadership și profesor invitat la ESADE Business School Barcelona. Acum se află la Cluj pentru a face din Electric Castle un Nord al creativității.

Electric poate deveni cel mai inspirant brand din România pentru tinerii români. Să fie locul în care se generează tendințe de muzică, lifestyle, design, artă, gastro, subiectele de conversație ce privesc progresul societății, spune Ema.

 Recent, echipa festivalului a anunțat că se va extinde la Brașov, pe terenul fostei platforme Rulmentul. Vorbim cu Ema în rândurile de mai jos despre planurile de la Brașov, viziunea cu care a venit la Electric Castle, cum a primit-o Clujul și care a fost până acum experiența la noul job. 

 

Ce faci la EC 

Sunt brand guardian și principala mea responsabilitate e creșterea brandului.

A face Electric Castle relevant și atractiv pentru mult mai multă lume. Știm cu toții ce presupune asta: să cunoști foarte bine oamenii pe care îi vrei alături de tine, să vii către ei cu propuneri relevante, dar și inspirante. Nu cred că oamenii trebuie să ne spună ce să facem, ci noi trebuie să-i suprindem, cunoscându-i foarte bine.

 

Cu ce planuri ai venit

Eu am background de creativitate, sunt om de creație, 14 ani director de creație, deci viziunea mea despre Electric nu se poate hrăni decât din creativitate.

Cred că Electric poate deveni cel mai inspirant brand din România pentru tinerii români. Nordul creativității. Electric să fie locul în care se generează tendințe de muzică, lifestyle, design, artă, gastro, subiectele de conversație ce privesc progresul societății.

În ceea ce privește brandurile partenere, care au o contribuție foarte importantă la crearea experienței de la Bonțida. Pentru ele Electric poate să devină laboratorul în care să experimenteze cele mai ambițioase proiecte, inovațiile, pentru că aici sunt zecile de mii de oameni tineri, educați, updated, the early adopters of Romania, cu care pot face așa ceva.

 

Ce ți-a plăcut cel mai mult în 2021 la EC 

Că am stat de vorbă și m-am tras în poză cu băieții de la The Blaze. 

Faptul că Electric Castle a primit statutul de Superbrand, după o cercetare națională, derulată de organizații neutre - Superbrands România și Ipsos. Rezultatele sunt cu atât mai puternice, cu cât această cercetare a fost realizată în 2021, după un an în care nu au avut loc festivaluri de muzică. Acest lucru ne indică ca Electric Castle este un brand care a reușit să creeze în mintea iubitorilor de festivaluri structuri solide memorie.

O altă chestie petrecută recent, care m-a bucurat maxim și m-a surprins totodată, a fost reacția comunității Electric Castle la anunțul că intenționăm să creăm, organizăm un nou concept de festival de muzică la Brașov, în Parcul Rulmentul. Asta ne zice că iubitorii de festivaluri au așteptări mari de la organizatorii Electric Castle.

Ca brand, lucrul ăsta te onorează, dar te și obligă să țintește foarte sus. E un patrimoniu intangibil, foarte prețios și fragil în același timp, această investiție emoțională a comunității Electric Castle.

Am făcut înainte de festival o campanie de informare asupra vaccinării cu punct de vaccinare, în Bonțida, pentru locuitorii comunei, și e unul acele lucuri de care m-am bucurat foarte tare. Acel lucru pe care nu trebuie să-l faci, dar e bine să-l faci. Am avut cea mai înaltă rată de vaccinare dintre toate campaniile de vaccinare desfășurate în Bonțida.

 

Concept nou de festival pentru vremuri de pandemie

În august a fost ediția EC_Special, cu un concept nou, pentru vremuri de pandemie bazat pe atomizare în spațiu și timp a experienței de festival. În care lumea să nu se îngrămădească cu miile în fața unei scene. S-a realizat totul, de la concepție la implementare în 4 luni. Am avut la dispoziție o lună jumătate ca să explicăm conceptul, să-l popularizăm și să-i convingem pe oameni să participe. Puteți să vedeți aici ce frumos a fost și cât s-a bucurat lumea.

Imediat după festival, am derulat o tabără de creație muzicală, în care nume celebre și young talents au lucrat împreună la remixarea unor hituri vintage. O să le lansăm în curând. Sunt foarte mișto și îi dezvăluie pe Grasul XXL și Inna în posturi artistice fresh.

Acum lucrăm la lansarea celor trei remixuri, alături de glo și Global Music.

Pregătim ediția a 8-a Electric Castle și suntem într-o fază inițială de gândire pentru ceea ce am vrea sa creăm la Brașov, un concept nou și diferit de festival de muzică. 

 

Provocări

Aș zice că avem o provocare imensă de categorie, de industrie. Festivalurile de muzică în Romănia atrag foarte puțină lume comparativ cu țările din vest, cu o industrie de festivaluri dezvoltată. În UK, cam 6% din populație a plătit în 2019 un bilet la un festival local de muzică. În România sub 1%. E mult de lucru, iar asta e o veste foarte bună, de fapt.

 

Cum a fost experiența de muncă până acum 

Avem stiluri diferite de lucru, e firesc, eu mi-am creat modul de lucru în multinaționale, Electric e antreprenoriat local, ne dăm unii după alții.

 

Starea de Cluj

E ok Clujul, e curat, lumea nu e scoasă din minți - ceea ce oferă o stare de spirit agreabilă orașului, dar nu se compară cu diversitatea de talent, proiecte, propuneri pe care o ai în București. Am prieteni vechi în Cluj și mi-am făcut și alții noi. Am avut noroc să fac click cu niște gagici cu care împărtășesc cu bucurie conversație și râs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related