Mega Image lansează o nouă campanie de comunicare integrată, Mega Regatul ofertelor, care aduce în prim plan ofertele și promoțiile într-o manieră entertaining alături de un personaj dezvăluit în premieră, un leu animat.
Leul este personajul central al campaniei, prinde viață prin animații 3D, interacționează și intră în dialog cu clienții și va fi în centrul comunicării pentru toată zona de oferte și promoții. Spotul campaniei îl are în rol principal pe actorul Mihai Bendeac, care introduce leul Mega într-un scenariu plin de umor, care va continua printr-o serie de episoade video în mediul online.
"Provocarea campaniei a fost în primul rând să ieșim din comunicarea funcțională pe care o are de multe ori zona de oferte de preț în retail. Ne cunoaștem foarte bine clienții Mega și vrem să le oferim ceva mai mult decât un preț bun pentru produse de calitate.
Mega Regatul ofertelor este un univers nou de brand, construit pe valorile noastre, un mix nou în comunicare, cu emoție, umor și bucurie, în care credem că se vor regăsi și clienții noștri. Ne bucură că am început povestea alături de Mihai Bendeac; este un actor excepțional care și-a însușit și a jucat rolul excelent, reușind să introducă leul Mega printr-un scenariu nu doar comic, cât și autentic", spune Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare, e-commerce și sustenabilitate Mega Image.
"Prima reclamă TV în care mulți dintre voi mă veți vedea. De ce Mega Image? Pentru că acolo îmi fac cumpărăturile în drum spre casă de când eram puști. A fost greu până am acceptat această campanie. Am aflat că este vorba despre mine și un Leu animat și abia atunci mi-am dat seama că sigla Mega Image (unde merg de 20 de ani) este un leu. “Da! Și leul din siglă prinde viață!”. Am stat să mă gândesc la asta. Apoi am răspuns: “Nu ar fi mai fain dacă prinde viață și doar eu îl văd?”, iar ulterior m-am gândit „Dar nu ar fi mișto dacă, la început, mi s-ar arăta doar mie? Hai să luăm situația dată pe bune. Concret! La cum e creierul meu, cum aș reacționa dacă aș vedea un Leu Animat din senin.” Și a apărut această campanie. Cu un spot TV la care s-ar uita curioși copiii", spune Mihai Bendeac.
Spotul de lansare a campaniei poate fi urmărit pe canalul de YouTube Mega Image România și va fi urmat de o serie de 3 episoade video care continuă scenariul întâlnirii dintre Mihai Bendeac și leu.
În același timp, leul Mega va fi vizibil în materiale de comunicare în toate magazinele Mega Image și Shop&Go și va marca ofertele de preț și promoțiile, fiind un reper pentru clienți pentru cel mai bun raport preț-calitate.
Mega Regatul Ofertelor este o campanie de comunicare integrată, care include TV, radio, OOH, online, PR și Social Media.
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 903 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.