O primă privire în Metavers

O primă privire în Metavers

Am râs, am glumit, am memat. Dar prima campanie care celebrează rebrandingul Meta e aici. Și n-am să vă mint, are potențial. Are puțin din toate: culori care să-ți fure ochii, picturi care prind viață și un dinamism care să te țină în poveste. Personajul principal în tot scenariul ăsta e imaginația.

Din seria de interviuri PR de muzeu am înțeles că oamenii încă perpetuează stereotipuri despre mersul la muzeu, iar toate se leagă de convingerea că ce găsesc acolo e static și plictisitor. În reclama Meta, muzeul se transformă sub imperiul imaginației. Vizitatorii interacționează cu poveștile din picturi și dansează împreună pe muzică de dat din cap. Mi s-a părut o premisă bună pentru că ne ajută să înțelegem mai bine Metaversul despre care ne-a tot povestit Mark Zuckerberg. Pare că e despre puterea de a ne imagina cele mai nebunești lucruri și a le transforma în realitate. În cazul ăsta, chiar au dreptate: this is going to be fun.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related