Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare - Thierry Libaert | Editura Polirom, 2009

Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare - Thierry Libaert | Editura Polirom, 2009

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.

Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea

 

Thierry Libaert, master în drept public şi doctor în ştiinţele informaţiei şi comunicare, este profesor de comunicare la IEP Paris, Academia din Louvain şi CELSA Paris. A mai publicat La Communication de Crise (2005), La Communication des associations (2009), Introduction à la communication (2009).

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

  • Titlul original: Le plan de communication - Definir et organiser votre strategie de communication 
  • Ediția 2009, paperback
  • Traducător: Aliza Peltier
  • Dimensiuni: 160x235
  • 264 pagini
  • ISBN: 978-973-46-1545-2
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related