Luciana Nițu, ProductLead: Multe business-uri au fost nevoite să reducă bugete și să meargă pe campanii guerilla, să se folosească de bartere și să renunțe la perfecțiune

Luciana Nițu, ProductLead: Multe business-uri au fost nevoite să reducă bugete și să meargă pe campanii guerilla, să se folosească de bartere și să renunțe la perfecțiune

Să convingă toți stakeholderii să fie de acord cu strategia sa este unul dintre punctele cheie ale muncii unui om de growth marketing, crede Luciana Nițu. Iar satisfacția vine din rezultatele măsurabile ale muncii sale din fiecare zi. S-a alăturat de curând echipei ProductLead, o platformă all-in-one, care ajută echipele de marketing să genereze conținut croit pe nevoile fiecărui canal de comunicare. Business-ul este un start-up care a atras deja investiții de peste 600.000 de euro.

”ProductLead este o platformă de social commerce, care pune în centrul business-ului experiențele create în jurul produsului. Ne-am dat seama că există foarte mult conținut non-branded, dar nu există o modalitate de a-l valorifica pentru a crea autenticitate și încredere”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related