Halloweenul este ocazia perfectă sa dăm play distracției și să ne provocăm imaginația. Avem nevoie de zâmbete și veselie, în costume noi și în doze mari. Așa că e rândul brandurilor să meargă la colindat și, în călătoria lor spre consumatori, să îi facă să râdă. Provocare acceptată, spune Star. Brandul s-a pregătit cum trebuie de Halloween anul acesta: ambalaje cool în ediție limitată, forme delicioase, un super efect pe TikTok și super-premii care să amplifice momentul.
O campanie specială, dedicată distracției în familie cu Star. Haideți, puneți-vă costumul de groază și, dacă nu îl aveți, e ok, e nevoie doar de starea potrivită, potriviți efectul înfricoșător și faceți parte din petrecerea Star de Halloween, acasă, pe TikTok, nici nu contează unde.
Vibe spooky, distracție la maximum
Costumele sunt mereu o idee bună. Așa cum sunt și celebrările de orice fel. Star vine cu motive noi de distracție și celebrează Halloweenul cu cel mai bun vibe spooky: s-a “deghizat” în ambalaje noi, tematice, și a lansat o campanie de comunicare specială, unde cele trei forme diferite din același pachet Star Mix joacă rolul principal.
Într-o lume în care să zâmbim și să ne distrăm a devenit o provocare din ce în ce mai mare, am ales să venim către consumatori cu o invitație la creativitate și distracție, chiar în locul în care își petrec cel mai mult timp – în familie. Mai mult, faptul că publicul nostru folosește în mod constant efecte speciale pe TikTok, ne-a făcut să ne dorim să ajungem și în această zonă. Invitația STAR la distracție cu formele variate, pachetele tematice și efectul disponibil în TikTok este una către toți consumatorii, însoțită, desigur, și de îndemnul la o pauză delicioasă de snacking. Toate acestea se întâmplă întotdeauna cu ajutorul unei echipe creative în spate și a dorinței de a însufleți și mai mult brandul STAR, spune Corina Ilie, Sr. Brand Manager Star.
Noua campanie Star dă startul distracției teribile de Halloween, pe toate canalele disponibile. În magazine, prin ambalajele surprinzătoare, în ediție limitată, pe TV cu un spot nou, în digital, iar pe TikTok printr-un efect super amuzant.
Petrecem mult timp în familie, dar asta nu înseamnă că nu putem găsi lucruri noi de făcut împreună. Campania Star vine cu inspirație în acest sens și ne aduce aminte cât de distractivă poate fi o seară cu familia, dacă ai puțină imaginație.
Party tematic pe TikTok
Distracția de acasă se poate transforma în petrecere în toată regula. E rândul influencerilor să își facă intrarea. Și al efectelor speciale pe TikTok. Star Trick or Treat, activarea brandului pe TikTok, este o explozie de forme, culori și elemente spooky. Influencerii Claudisky, Lorena Vișan, Emilian și Adina Marina au acceptat provocarea Star Trick or Treat și s-au lăsat surprinși de noul efect, atât pe TikTok, cât și pe Insta Story.
Efectul este disponibil pe TikTok până de Halloween, pentru toată lumea. Consumatorii se pot distra cu el și pot câștiga și super premii.
Deși în ultima vreme, distracția în familie, în propria casă, a părut un concept mai degrabă impus de situație decât voluntar, ne-am dorit să le arătăm oamenilor că ea poate fi chiar cool dacă ai puțină imaginație și uneltele necesare. Cu familia, voia bună se construiește și se menține prin diversitate – exact ca în orice pungă de Star Mix, în ediție limitată. Pentru că Halloween-ul e aproape, ne-am dorit ca efectul de pe TikTok să completeze misterul formelor spooky din spot și să aducă vibe-ul de sărbătoare în digital. Ca de obicei, echipele PepsiCo, Friends\TBWA și OMD au lucrat teribil de bine împreună și au adus la viață conceptul pe care ni l-am dorit cu toții. BOO & Happy Halloween!, spune Iarina Comănescu, Copywriter Friends\TBWA.
Intră și tu în jocul de Halloween, alături de influenceri. E foarte simplu:
1. Te joci cu efectul tematic Star Trick/Treat
2. Te filmezi folosind efectul și postezi cel mai tare clip
3. Poți câștiga un Iphone 12 Pro Max sau 20 de cutii Star Mix
Invitația Star la distracție a primit deja răspuns de la consumatori. Oamenii s-au înscris în super-concursul Star Trick/Treat și sărbătoresc deja Halloween-ul cum se cuvine alături de formele Star Mix.
Distracția este, de altfel, o tradiție pentru Star, care are o istorie de 21 de ani pe piața românească și este brandul #1 pe piața locală de extruders. Prin campaniile sale, brandul invită consumatorii la bună-dispoziție, în familie sau cu prietenii, și îi încurajează să celebreze momentele speciale. Zilele acestea, o deghizare de Halloween pare chiar ce avem nevoie.
Echipa
PepsiCo
Oana Nuta – East Balkans Marketing Manager Snacks
Corina Ilie – Sr. Brand Manager STAR
Alina Nedea – Brand Manager STAR
Ancuta Gasca – Jr. Brand manager STAR
Alexandra Constantin – Senior TCP & Media Manager
Laurentiu Ion - Senior TCP & Media Manager
Friends\TWBA
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Flavia Constantin - Group Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
Lavinia Plohod, George Ștefan, Ioan Olteanu - Art Directors
Iarina Comănescu, Vlad Belcin - Copywriters
Dan Șendroiu, Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Digital Account Manager
Andreea Tudor, Ruxandra Ciorik - Social Media Managers
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager
OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager