Trebuie să vedeți asta

Trebuie să vedeți asta

Când auzeam de TikTok, simțeam o reticență foarte mare față de ceea ce credeam că presupune aplicația asta. Ba chiar o judecam puțin și pe sora mea de 14 ani când îmi povestea despre tot felul de trenduri și influenceri de pe aplicație. În mintea mea, era un loc plictisitor unde copiii făceau lipsync pe melodii și mai plictisitoare. Dar în lockdown, după ce toate activitățile mele preferate care implicau ieșitul din casă au devenit imposibile, i-am dat o șansă. Love at first sight! Algoritmul TikTok e simplu și inteligent: atunci când interacționezi cu clipuri care îți plac, pe for you page-ul tău (foarte intuitiv și după nume) vor apărea doar clipuri care să facă toată experiența puțin addictive.

De ce vă povestesc toate astea? Pentru că poate încă vă aflați în primul stadiu în care eram eu când am auzit pentru prima oară de TikTok. Atunci, reclama asta creată de Le Truc nu o să vă spună foarte multe. Nu o să înțelegeți de ce “you have to see” povestea unei fete care a descoperit o gaură misterioasă în peretele din baie. Și ăsta e exact motivul pentru care you have to see it!

Îmi place campania pentru că e foarte reală. Sunt exact genul de discuții pe care TikTok le trezește și în grupul meu de prieteni, atunci când glumim că 80% din creierul nostru e ocupat doar de sound-uri de pe aplicație. TikTok s-a transformat treptat într-un soi de cultură a generațiilor care au crescut odată cu mediul online. Umor, discuții despre traume, clipuri cu pisici și câini, tot ce trebuie ca să te facă să nu vrei să închizi aplicația.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related