Ce au în comun Emil, Nuțu, Mimi și Maria? Toți au o pasiune nebună pentru ferestrele realizate din profile clasa A de la VEKA, un motiv suficient de puternic pentru a pune bazele unui club nu doar exclusivist, ci și inedit: Clubul VEKAnilor. Mizând pe autoironie, cea mai recentă campanie de comunicare lansată de VEKA și-a propus să-i strângă la un loc pe cei care apreciază profilele pentru ferestre și uși termoizolante de clasă A și vor să vorbească despre ele.
Clubul VEKAnilor este continuarea firească a celorlalte campanii VEKA realizate în ultimii ani pe piața din România. De altfel, membrii de onoare ai acestui club exclusivist sunt chiar protagoniștii din campaniile trecute: Nuțu, din „Calendarul de 50 de ani” (2017) și Emil, din „E VEKA, nu termopan” (2019). Clubul devine astfel un spațiu ideal pentru a discuta despre profilele VEKA, pornind de la beneficiile, dar și provocările de a face parte dintr-un grup exclusivist.
Campania este semnată de Jam Session Agency și amplificată în social media și digital de agențiile Oxygen și Profero. Aceasta propune un mix de digital, social media și influencer marketing și se desfășoară sub motto-ul „Intră-n Club să fii VEKAn, nu mai sta pe bară ca un simplu fan”.
Campania a pornit de la insightul conform căruia românii apreciază produsele și serviciile de clasa A, acestea fiind sinonime cu inovația și calitatea. În același timp, VEKA este singurul producător din Romania care vinde exclusiv profile de clasa A. În consecință, cei care au profile de clasa A de la VEKA, fabricate în Germania, fac parte dintr-un club exclusivist pentru că se bucură de avantajele date de specificațiile tehnice superioare ale acestora: izolare termică și fonică superioare, rezistență mai mare, durată de viață estimată până la 50 de ani. Campania tratează cu umor și autoironie aceste teme, reușind să genereze brand awareness și community engagement.
„Conținutul educațional realizat într-un fel memorabil și distractiv a devenit deja trademark-ul VEKA și ne mândrim cu această abordare. Suntem o companie ce aduce consumatorilor o experiență unică, iar cu această campanie am vrut să ducem lucrurile un pas mai departe - să le oferim fanilor mai vechi sau mai noi ceva în plus”, declară Gyula Takacs, National Sales Manager Romania & Ungaria.
Campania a fost lansată cu o serie de trei video-uri care ilustrează cu umor acțiunile din cadrul clubului VEKAnilor și implicit ce înseamnă să fii proprietar de ferestre realizate din sisteme VEKA.
Episodul de debut:
Al doilea episod:
Al treilea episod:
Campania a inclus și o importantă componentă de conținut interactiv. Consumatorii au fost îndemnați să verifice dacă au „stofă de VEKAn” și să-și demonstreze cunoștințele pe care le au despre profilele VEKA, răspunzând la o serie de întrebări, fie în cadrul formularului postat pe landing page-ul campaniei, fie accesând chatbotul de pe pagina de Facebook VEKA. Pe lângă premiile puse în joc, noii membri ai Clubului VEKAnilor au primit acces la conținut creat exclusiv pentru ei. Acesta a fost dezvoltat în parteneriat cu o serie de content creators și a presupus: un workshop de food & wine pairing cu chef Roxana Blenche și Cosmin Tudoran, un show de stand-up comedy cu Raul Gheba și două workshopuri de organizare cu Diana Mihăilă.
Echipele care au realizat campania:
Echipa Jam Session Agency:
Andreea Ghenoiu – Creative Director
Adina Bașag Teodorescu – Senior Creative
Vio Pintilie – Art Director
Andreea Călărașu – Senior Creative Planner
Alexandra Vestineanu – Business Unit Leader
Emi Chițu – Account Manager
Echipa Profero:
Gabriela August – Digital Project Manager
Victor Tănase – Senior Digital Account Manager
Echipa Oxygen:
Irina Manole – Communications Director
Anca Dorombach – Senior Account Coordinator
Bogdan Epure – Head of Social Media
Luiza Cernica – Social Media Manager
Amira Daoud – Social Media Executive
Laura Câtea – Art Director
Cosmin Voicu – Copywriter
Monica Roșioru – Traffic Manager
Senior Interactive:
Diana Oancea – Digital Performance Manager
Raluca Mateescu – Digital Performance Manager
VEKA Romania:
Gyula Takacs – National Sales Manager Romania & Ungaria
Alexandru Oancea – Marketing Manager VEKA Romania
Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajați, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piața sistemelor de profiluri PVC pentru uși, ferestre și obloane, numărând astăzi peste 6.000 de angajați și înregistrând vânzări de peste un miliard de euro în întreaga lume. Prezent pe 4 continente, grupul VEKA își desfășoară activitatea în 40 de locații la nivel mondial.
VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga țară. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienților soluții individualizate din categoria premium, disponibile în peste 50 de nuanțe, precum și profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretențioase cerințe estetice. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător. Fie că este vorba despre ferestre, uși, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluția perfectă.