Ne amuzăm pe seama pseudo-experților de ani de zile. Atoateștiutorii, negatori ai științei și ai expertizei, cei care evită drumurile pavate ale civilizației și reinventează roata. Dar dacă aceștia sunt optimiștii? Cei care cred cu adevărat în capacitatea FIECĂRUI om de a dobândi ADEVĂRATA cunoaștere, alegând drumul cel greu de la întuneric la lumină, de la eșec la un nou eșec, învinovățind, apoi, pe alte forțe oculte.
Currys, cel mai mare retailer de electrocasnice din Marea Britanie, care aniversează 137 de ani de la înființare, are un optimism oldschool și încă mai crede că expertiza homemade trebuie evitată. Noua campanie omni-canal de la Currys se distrează pe seama unor oameni reali și a încercărilor acestora de a ocoli cunoștințele tehnice necesare pentru o gospodărie sigură.
Campania, creată de AMV BBDO, este umană și amuzantă, realistă, fără a fi cinică, evidențiind capcanele cumpărării tehnologiei, fără a avea expertiză.
Cercetările celor de la Currys arată că vânzarea fără asistență, cu mixul său de recenzii false, de opțiuni nenumărate și de ore investite analizând achizițiile, îi dezamăgesc pe cumpărătorii de tehnologie.
În era în care umilința intelectuală și-a pierdut înțelesul în întregime și DYI-ul cuprinde toate domeniile, întrebarea “cine mai are nevoie de experți”, venită de la un retailer, își va găsi răspunsul, cel mai probabil, în vânzări.