Campania Mastercard a fost realizată în colaborare cu agenția Carat și livrată prin platforma Teads Ad Manager.
Prima campanie cu formate de Social Display derulată de agenția Carat în platforma de buying Teads Ad Manager (TAM) pentru Mastercard a fost un test și un mare succes. Aflată permanent în căutare de formate inovative, echipa Carat a testat unul dintre formatele disponibile prin Teads Ad Manager și anume Social Display – un format care folosește materialele construite pentru rețelele Social Media și le expune pe site-uri premium de conținut.
Campania, livrată exclusiv pe device-uri mobile, a fost targetată către o audiență business și a livrat un CTR (rată de click) de aproximativ 4 ori mai mare decât media pieței pentru display ads (0.97%), iar CPM-ul (cost per mile) final a fost cu 24% mai mic față de costul planificat.
Mastercard este un client cu standarde foarte ridicate în ceea ce privește strategia de marketing digital. Acesta acordă o atenție deosebită calității datelor pe baza cărora se iau deciziile cu privire la targetarea audienței potrivite, într-un conținut adecvat comunicării de brand și cu formate adaptate fiecărui canal în parte.
Obiectivul campaniei a fost de a crește gradul de awareness pentru soluțiile digitale oferite de Mastercard clienților săi, prin promovarea beneficiilor speciale elaborate alături de parteneri de renume: Sanopass (sectorul medical), Connection (companie de tehnologie) și certSIGN (soluții criptografice).
Audiența de business nu este deloc ușor de găsit în mediul digital, iar benchmark-urile de interacțiune cu reclamele sunt scăzute comparativ cu alte segmente de audiență. Pentru a rezolva această provocare, agenția Carat a luat decizia de a rula campania pe site-uri premium de conținut, dar cu materialele create special pentru postările de pe rețelele sociale. Teads a răspuns provocării cu o soluție bazată pe tehnologia sa proprie Inread și pe soluțiile de targetare bazate pe date 1st party și 3rd party.
La succesul campaniei Mastercard a contribuit și Teads Ad Manager, platformă ce folosește algoritmi de inteligență artificială pentru a asigura o livrare optimizată a campaniilor în cadrul site-urilor cu un conținut premium.
"În industria noastră, singura modalitate de a ieși în evidență este să ai o abordare creativă. Încercăm de fiecare dată să venim cu idei îndrăznețe pentru clienții noștri, iar Mastercard este unul dintre aceia care apreciază acest lucru. Ne bucurăm de fiecare dată când soluțiile inovatoare atrag după sine și rezultate deosebite.", afirmă Cristina Țigău, Digital Director la Carat.
Doina Radicof, Group Account Director Teads, adaugă: "Este o mare satisfacție pentru mine și echipa Teads să putem livra rezultate excelente pentru fiecare brief al clienților noștri, chiar și atunci când nu avem la dispoziție materiale creative foarte complexe sau o audiență ușor de abordat. Mă bucur că echipa Carat și clientul au fost deschiși să testeze soluțiile propuse de noi."
Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape doua miliarde de oameni în fiecare lună..
Platfoma “end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.
Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de 900+ specialiști în 30 de țări.