Am petrecut prea mult timp acasă în ultimii aproape doi ani. Știm ce înseamnă să trăiești în spații bine delimitate. Probabil că acum, mai mult decât înainte, felul în care locuim în aceste spații ne determină starea de spirit. Uneori, pur și simplu nu avem energia să scăpăm de haosul din jurul nostru, suntem prea prinși în alte realități care par mai urgente. Dar casele noastre merită mai mult. Pentru că noi - și cei din jurul nostru - merităm să ne simțim în largul nostru în interior.
B&Q și Uncommon lansează o nouă campanie, care vine cu convingerea că oricine își poate îmbunătăți casa pentru a-și face viața mai bună. Sam Gainsborough, de la Blinkink, specialist în tehnica mixtă, și agentia Uncommon din Londra, au lucrat la această campanie poetică pentru retailerul britanic de bricolaj și amenajări interioare B&Q.
„Mi s-a părut calea perfectă de a aduce la viață această poveste, întrucât am simțit cu adevărat tencuiala crăpată, vopseaua care picura și tapetul care se desface. DIY-ul se însemnă să-ți murdărești mâinile, iar stop-motion-ul a fost realizat manual și corespunde acestui etos”, a spus Gainsborough.
Mi-a plăcut mult trecerea de la întuneric la lumină pe care a adus-o videoclipul, cu un sentiment de conectare cu mediul înconjurător. Stilul nostalgic spune o poveste sinceră prin dezvăluirea unui adevăr uman perturbator, de care te atașezi imediat.