Mirinda România prezintă prima colecție de NFT susținută de un brand din România în cadrul unei expoziții ce va avea loc în perioada 24-28 septembrie în București, pe Calea Victoriei nr. 145. Lucrările expuse au fost create sub conceptul Creative New World și fac parte din „Creative Hacks” by Mirinda, un proiect de exprimare artistică și mentorat creativ dedicat tinerilor artiști.
Mirinda încurajează creativitatea în toate formele ei și susține intersecția dintre creativitate și tehnologia blockchain. De aceea în urmă cu trei luni, Mirinda România a dat startul proiectului creativ „Creative Hacks” by Mirinda care oferă artiștilor locali oportunitatea de a interacționa cu noul val de artă digitală printr-o serie de workshop-uri și activități dedicate dezvoltării personale și profesionale.
Prin această expoziție, Mirinda continuă eforturile de susținere a industriilor creative, punând în valoare atuurile pe care le oferă cele doua lumi - online și offline. Expoziția cuprinde peste 50 de lucrări digitale, iar o parte dintre acestea vor deveni NFT-uri, integrate în colecția deja lansată de către Mirinda la începutul lunii iunie. Proiectul este gândit ca o colaborare dintre Mirinda și artiști digitali, fie că sunt deja consacrați în #CryptoArt sau sunt noii „creative hustlers” la început de drum. Unitatea stilistică a seriei de NFTs a fost dată de tema de lucru propusă de brand și de resursele 3D puse la dispoziție ca punct de plecare pentru fiecare lucrare, însă tinerii artiști au reușit sa expună lucrări originale cu o multitudine de forme de interpretare în zona 3D, illustrație și design grafic.
Evenimentul are ca scop expunerea artiștilor și a creațiilor lor către publicul larg, promovarea noilor talente și încurajarea inițiativei în comunitate. Vizitatorii sunt, de asemenea, invitați să participe și la o experiență de VR (Virtual Reality) prin intermediul căreia pot crea într-un mediu virtual, precum și să admire lucrările artiștilor pe vibe-uri de muzică și mocktail-uri Mirinda. În primele zile de eveniment vor fi prezenți atât tinerii artiști ale căror lucrări sunt expuse, cât și mentorii din cadrul workshop-urilor, Tammy Lovin, EurosadBoy, Illustrescu și Alex Trif. Intrarea este gratuită, iar accesul este permis în conformitate cu regulile și normele de siguranță impuse de către autorități.
Întreaga activitate din cadrul workshop-urilor organizate de Mirinda poate fi urmărită pe canalul de YouTube al brand-ului, unde se regăsesc materiale despre animație 3D, tranziții video pentru TikTok, avatare digitale și multe alte subiecte despre creativitate și NFT-uri.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 70 miliarde dolari în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Winning with Purpose” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business