Andrei Lasc: Dacă îmi vine un copy în 10 minute nu înseamnă că nu e bun, ci că toți anii ăia de scris poezii și proză scurtă mi-au comprimat timpul de creație

Andrei Lasc: Dacă îmi vine un copy în 10 minute nu înseamnă că nu e bun, ci că toți anii ăia de scris poezii și proză scurtă mi-au comprimat timpul de creație

În anul 2 de Publicitate la SNSPA, Andrei Lasc a lansat pagina Cu Substrat ale cărei postări sunt numai bune de binge-scrolling și trimis prietenilor. Ce nu știa atunci, la început, e că pagina avea să ajungă într-un timp foarte scurt la 70-80k și o să-i aducă primii clienți care au însemnat, de fapt, începutul călătoriei în freelancing. Tot în acea perioadă a ajuns să se ocupe de comunicarea pentru Bookster, un start-up care la vremea aceea avea doar 10 angajați. De acolo a învățat că e important să filtrezi ideile, proiectele și să aloci suficient timp research-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related