Bonduelle a primit pentru a 7 - a oară, consecutiv, statutul de Superbrand în România

Bonduelle a primit pentru a 7 - a oară, consecutiv, statutul de Superbrand în România

Bonduelle este selectat și recunoscut, încă o dată, ca Superbrand în România. Este pentru a 7-a oară consecutiv când Bonduelle este validat ca Superbrand pentru categoria de Conserve și Legume Congelate. Pentru consumatorii români, Bonduelle deține un nivel ridicat de awareness și este perceput ca un brand de top, cu produse de înaltă calitate.

„Obținerea acestei distincții pentru a 7 – a oară consecutiv este o recunoaștere a reputației de care se bucură brandul Bonduelle în rândul consumatorilor din România. Compania își ghidează activitatea după standarde de excelență și pune în prim-plan dorința de a crește calitatea vieții oamenilor. Rezultatul studiului din 2021 ne demonstrează, încă o dată, faptul că Bonduelle se situează printre cele mai de încredere și dinamice branduri din România, fiind conceput de consumatori ca un brand de top. Acest premiu este cu atât mai important, deorece vine după o perioadă grea și ne confirmă faptul că implicarea noastră prin acțiuni venite în susținerea consumatorilor este apreciată. Decizia de cumpărare la raft este influențată de mulți factori, însă prețul, cantitatea și promoțiile au fost până în prezent cel mai des luate în considerare de către consumatorii români. În ultimul an, brandul și încrederea în brand cresc în importanță în alegerea consumatorilor.”, declară Monica Rosu, Commercial Director RO BG MD & Marketing Director South-East Europe.

Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din diferite industrii, precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media, consultanță, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.857 de branduri din 65 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Lista completă a brandurilor desemnate Superbrands în ediția actuală a programului va fi publicată în cartea Superbrands România, 2021.

 

Bonduelle promovează dieta bazată pe alimente vegetale

"Condusă de ambiția de a fi brand de referință mondială în a crea un viitor mai bun prin alimente vegetale, compania Bonduelle este convinsă că sustenabilitatea trebuie să devină un model de bază. Astfel, misiunea Bonduelle este să inspire tranziția către o dietă bazată pe alimente vegetale pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și la sănătatea planetei.", Roxana Nănescu, ​​​Head of Marketing & Communications South East Europe.

 

În România, de mai bine de 20 de ani

Bonduelle a intrat pe piața din România cu conserve și legume congelate în anii '90, având mazărea și porumbul ca produse principale. În anul 2002 compania a deschis primul birou cu doar 2 angajați. În prezent, Bonduelle deține o echipă de 22 de persoane și a extins distribuția directă către canalul de comerț modern. Compania este în continuă dezvoltare, concentrându-se pe inovație și experiențe centrate pe consumatori.

 

Noi game de produse, inovații și diversitate

În linie cu noua misiune, Bonduelle vine în întâmpinarea consumatorului cu game noi de produse, cu inovații și diversitate în categorie, și cu două platforme de comunicare în mediul online: Food is Love Youtube, o platformă de conținut de rețete video, pornind de la o varietate de contexte, ce amplifică astfel importanța gătitului împreună și platforma de conținut #Legumis, o altă modalitate prin care venim în sprijinul consumatorilor care doresc să-și schimbe obiceiurile alimentare și să facă tranziția către mai multe alimente vegetale. În fiecare săptămână consumatorii pot descoperi pe Facebook si Instagram articole și rețete originale, ca sursă de inspirație pentru mai multe legume în farfurie.

 

Începând din 2021, Bonduelle vine cu inovații, atât în ​​categoria conservelor, cât și pe piața legumelor congelate.

După ce în prima jumătate a anului Bonduelle s-a extins pe piața din România cu trei noi tipuri de amestecuri de legume pentru pregătirea supelor cremă, continuă să inoveze și să lanseze game noi, obiectivul principal fiind diferențierea și adaptarea mixului de produse la tendințele pieței. Gama de Miniconserve Bonduelle este noutatea categoriei de conserve si are un format unic, cu două mini conserve, pentru o singura porție fiecare si este special destinată consumatorilor care vor să adauge un plus de legume mâncărurilor, prin savoare, culoare, textură.

Pentru segmentul legumelor congelate, Bonduelle vine în întâmpinarea consumatorului cu gama Cereali, un amestec echilibrat, deja porționat, de legume și cereale gătite în prealabil, gata în 6 minute. Noile amestecuri de legume și cereale sunt o noutate pe piața din România și reprezintă promisiunea Bonduelle de a oferi mereu produse inovatoare, de cea mai bună calitate, în linie cu misiunea brandului de a inspira tranziția către o dietă bazată pe alimente vegetale.

Pentru Bonduelle, acesta este momentul revoluției vegetale, un moment esențial crucial în fața provocărilor uriașe cu care planeta se confruntă.

Deoarece în curând vor fi nouă miliarde de oameni ce vor avea nevoie de hrană, produsele vegetale devin rapid un element cheie pentru bunăstarea generațiilor viitoare, atât în ceea ce privește cantitățile care urmează să fie produse, cât și modul în care sunt produse.

Bonduelle crede cu tărie că există un model pentru societatea noastră, unul care susține atât natura și bunăstarea planetei, cât și sănătatea oamenilor, de aceea misiunea noastră este de a inspira tranziția către un regim alimentar pe bază de plante.

În acest moment, produsele pe bază de plante sunt de neegalat atunci când vine vorba de conservarea resurselor planetei noastre: apă, atmosferă, energie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related