De la ding-dong la click-click: Avon sărbătorește 135 de ani cu un nou model de business și digitalizare puternică, dar cu aceeași misiune de a susține femeile din întreaga lume

De la ding-dong la click-click: Avon sărbătorește 135 de ani cu un nou model de business și digitalizare puternică, dar cu aceeași misiune de a susține femeile din întreaga lume
  • Avon și Fundația Avon vor dona 1,35 milioane dolari pentru susținerea femeilor din toată lumea.
  • Cu ocazia aniversării, Avon lansează Avon Rewards, un nou program de loialitate pentru Reprezentanți, unic pe piața de vânzări directe.
  • Experiența Avon devine mai digitală ca niciodată odată cu lansarea aplicației Avon On, special creată pentru a deservi online milioane de Reprezentanți.

Pentru a sărbători 135 de ani de când schimbă lumea prin frumusețe, Avon își reînnoiește angajamentul de a susține femeile printr-o donație de 1,35 milioane de dolari către proiecte care susțin femei din toată lumea, inițiativă care vine în completarea celor peste 1,1 miliarde de dolari donați de-a lungul anilor. De asemenea, compania a anunțat o serie de îmbunătățiri care reinventează experiența pe care o oferă consumatorilor săi:  caracteristici noi pentru Avon On, aplicația care digitalizează complet activitatea Reprezentanților, precum și lansarea unui nou program de beneficii pentru forța de vânzări, care urmărește să ofere comunității Avon cea mai atractivă oportunitate de pe piața de vânzări directe: Avon Rewards. 

Crearea liderilor în frumusețe ai viitorului

Avon continuă să-și adapteze modelul de afaceri la tendințele momentului. O experiență îmbunătățită și adaptată la telefoanele mobile înseamnă că Reprezentanții își pot derula online, direct cu ajutorul aplicației, întreaga activitate: de la înregistrarea rapidă a comenzilor, până la programe de training special create pentru ei. În plus, Broșura Avon poate fi accesată mai ușor ca niciodată, direct în format digital.

Avon Rewards vine în completarea lor cu un program de beneficii creat pentru a îndeplini așteptările fiecărui Reprezentant Avon, indiferent de etapa în care se află alături de brand: pasionata de frumusețe care vrea să fie mereu la curent cu tendințele, Reprezentantul care vrea să își dezvolte activitatea sau pentru Liderul care își dorește să își inspire și să își crească echipa.

Crearea unei lumi mai bune pentru femei

Pentru celebrarea celor 135 de ani, Avon și Fundația Avon vor dona 1,35 milioane de dolari pentru proiecte ce vor susține misiunea brand-ului de a crea o lume mai bună pentru femei și pentru noi toți. Această acțiune duce și mai departe angajamentul luat de către Avon de a dona câte un dolar pentru fiecare poveste împărtășită în galeria globală My Story Matters, locul în care femeile sunt încurajate să-și împărtășească experiențele și să își sărbătorească reușitele. Până astăzi, Avon și Fundația Avon au donat 1,1 miliarde de dolari către cauze precum prevenția violenței asupra femeilor și creșterea conștientizării asupra cancerului la sân.

Postere iconice Avon recreate în format digital

În colaborare cu ilustratorul britanic Bett Norris, Avon a recreat o serie de imagini iconice pentru a celebra cei 135 de ani de activitate. Aceste imagini ușor de recunoscut au devenit parte din identitatea Avon întrucât reflectă persoane și momente cheie în evoluția companiei. Plecând de la o selecție din arhiva Avon, Bett a dat imaginilor o abordare modernă în care protagoniștii și produsele pot fi regăsiți într-o viziune modernă.

Acesta este doar începutul

Pe măsură ce se apropie de aniversarea a 135 de ani de activitate, Avon își păstrează poziția de pionier în procesul de democratizare a frumuseții lansând produse inovatoare și de înaltă calitate la prețuri accesibile. Recent, Avon Internațional a făcut publică o creștere puternică de 33.6% a venitului net pentru Q2, înregistrând evoluții pozitive în cotele de piață aferente țărilor și categoriilor-cheie. În acest moment, vânzările online sunt de 2,7 ori mai mari comparativ cu nivelul dinainte de începerea pandemiei. De asemenea, compania se pregătește să lanseze produse inovatoare în fiecare lună a anului.

Angela Crețu, CEO Avon, spune:

“Din anul 1886 și până acum, reprezentăm frumusețea într-un mod diferit – am plecat de la o femeie de afaceri pionier până am ajuns la 5 milioane de Reprezentanți, adevărați ambasadori ai frumuseții. Parte dintre ei au propriul business, se dezvoltă constant și își stabilesc câștigurile bazat doar pe țelurile proprii și conform stilului și programului stabilit de ele însele. Suntem abia la început și vom continua să sprijinim femeile și pentru următorii 135 de ani. Pe măsură ce intrăm în adevărata eră digitală, ne luăm angajamentul să continuăm să facem bine cu ajutorul oamenilor noștri, a produselor noastre și al țelului nostru în timp ce ne încurajăm toți Reprezentanții și Asociații, atât pe cei noi, cât și pe cei deja consacrați, să crească odată cu noi.”

Sărbătorim 135 de ani de progres și împliniri

De-a lungul istoriei sale de 135 de ani, Avon a înregistrat multe realizări impresionante cu care se mândrește, incluzând:

  • Produsele Avon au câștigat peste 300 de premii în ultimii 3 ani, în timp ce compania vinde câte 3 rujuri în fiecare secundă
  • Avon vinde 7 sticle de parfum pe secundă – mai mult care oricare alt brand
  • 70% din oamenii de știință din echipa Avon sunt femei
  • Împreună cu clienții și Reprezentanții noștri, Avon a donat peste 1 miliard de dolari către cauzele cele mai importante pentru femei
  • În ultima decadă, Avon a donat 10 milioane de dolari către organizații caritabile din toată lumea
  • Avon a sprijinit financiar peste 16,4 milioane de investigații de tip imagistică pentru sâni și a ajutat 14 milioane de femei în lupta împotriva violenței domestice
  • Compania a donat peste 9,3 milioane de dolari în burse educaționale

AVON este prezent de peste 24 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related