La 9 luni de la lansarea pe piata din Romania, Samplia - singura aplicatie mobila care permite testarea de mostre gratuite de catre publicul larg - are peste 70.000 de utilizatori activi.
Aplicatia, care este conectata la o retea de 6 automate amplasate in mall-uri si centre comerciale cu trafic ridicat din Bucuresti, a distribuit pana acum mai bine de 500.000 de produse in cadrul celor 30 de campanii de sampling contactless desfasurate pana acum.
Utilizatorii care isi instaleaza aplicatia raman in comunitatea Samplia deoarece:
- Au ocazia sa incerce produse noi in fiecare saptamana;
- Pot sa transmita parerea lor in mod direct brandurilor indragite;
- Ii ajuta sa aleaga produsele si brandurilor care li se potrivesc lor si famililor. De exemplu mesajul trimis de Cris P. este unul pe care il primim frecvent – “Aveti produse foarte bune spre testare si pe multe le-am cumparat ulterior!”
Pentru companiile care aleg solutia Samplia, avantajele sunt:
- Sampling masiv la costuri mai mici decat activarile cu promoteri;
- Studiu de piata inclus in pachet care include feedback din partea a mii de utilizatori autentici;
- Vizibilitate si brand awareness in proximitatea celor mai importanti retaileri din Romania – Carrefour, Auchan, Cora si Mega Image.
Dovada faptului ca utilizatorii sunt multumiti este rata mare de retentie in aplicatie, iar din partea companiilor vedem multe branduri care aleg sa repete campanii prin Samplia cu diferite produse din portofoliu, de exemplu Olympus Foods, Henkel, Heineken, Delaco, Nestle Purina, Ficosota, Hochland.
Pana la sfarsitului anului am pregatit impreuna cu partenerii nostri campanii foarte atractive, in care se vor testa noutati absolute, abia lansate pe piata. Va asteptam sa ne urmariti pe paginile de Social Media.