Ideile de brand au fost transformate in discutii despre canale, followeri & activari punctuale. Umorul a fost inlocuit cu spoturi corecte despre oameni tineri si frumosi. Imperfectiunile vietii sunt asociate cu riscuri pentru branduri. Idealismul acela din industria publicitatii de acum 20 de ani a fost dat la o parte, treptat, de un pragmatism organizat. Azi, deciziile de brand sunt luate de mai multe capete, pentru ca sunt mai multe specializari si in multiplele agentii si la client. Acestea sunt cateva din schimbarile din marcom pe care le resimte Andreea Nemens, Senior Strategic Consultant 11.22.
[Veterani in publicitate] Andreea Nemens: Ne-a luat vreo 8, 9 ani si o criza si o maturizare a pietei sa realizam ca nu mai eram nici artisti, nici creatori si ca lumea in care traiam se schimba odata cu noi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: