Cheil|Centrade, hub-ul pentru sud-estul Europei al rețelei Cheil Worldwide a câștigat recent pitchul de comunicare in-store pentru Hochland România. Agenția va demara noul parteneriat cu implementarea comunicării integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème în toate rețelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket și traditional trade partenere ale producătorului german.
Cheil va dezvolta toate activările de brand și proiectele speciale din instore, precum și toată signalistica la raft. Gama Hochland Crème, acum într-un nou ambalaj, dar cu același gust, este cea care întregește portofoliul Hochland. Este o cremă de brânză deosebit de fină și foarte fresh, din lapte de vacă pasteurizat. Potrivită pentru rețete versatile, simple și practice, crema de brânză Hochland Crème este disponibilă în patru sortimente diferite – clasic, cu verdeață, cu castraveți și cu șuncă.
„La Cheil, credem cu tărie în parteneriate pe termen lung care construiesc legături strânse între brand și consumator și aduc rezultate de impact. De aceea, punem la punct procese foarte eficiente atât în flow-ul intern cât și în cel cu furnizorii și avem grijă ca echipa să cunoască în profunzime atât universul brandurilor cât și toate challenge-urile de business care își pot găsi o soluționare prin comunicare strategică și creativă. Este un mindset care ne-a ajutat să avem 4 branduri diferite premiate la cea mai recentă ediție EFFIE Awards” menționează Carmen Miruță, Client Service și New Business Director, Cheil|Centrade.
„Ne bucură să întâlnim în Echipa Hochland un partener care își dorește comunicare in-store foarte modernă, în care tehnologia și creativitatea, atât online cât și offline, se împletesc pentru un boost de engagement în cel mai important moment din journey-ul consumatorului – cel în care se ia decizia finală de achiziție, unde inovația este un must în ceea ce privește strategia și creativitatea. Experiența vastă pe Samsung Retail a echipei Cheil a fost decisivă pentru o abordare innovation-centric în propunerile noastre din acest pitch” remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil.
„Comunicarea in-store a fost întotdeauna o prioritate pentru noi, dat fiind că decizia de cumpărare se ia de cele mai multe ori inca de la raft. Schimbările din ultimii doi ani ne-au arătat un consumator diferit, cu obiceiuri diferite de cumpărare, dar pe care ne dorim să îl surprindem în continuare la raft cu oferte atractive și cât mai multă creativitate. Cheil ne-a surprins cu o abordare nouă, diferită și jucăușă, răspunzând complet ideii de versatilitate pe care Hochland Crème o oferă clientilor. Este un parteneriat nou și pornim la drum foarte încrezători că împreună cu Cheil vom dezvolta proiecte frumoase pentru iubitorii de brânzeturi și nu numai”, a declarat Alexandra Macovei, Trade Marketing Manager, Hochland România.
Cheil|Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 piețe) coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte Pfizer Global, ENGIE, First Bank, NN Asigurări, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way. Din 2018, Cheil|Centrade București a lansat și divizia DIA un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil|Centrade este locul 1 pe plan local în Top FICE și premiată atât la festivaluri de creație prestigioase precum D&AD și London International dar și la cele care au în focus strategia eficientă precum EFFIE Awards.
Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.
Povestea Hochland a început în 1927, odată cu fondarea companiei și realizarea primului produs la fabrica de brânzeturi Hochland din Lindenberg, Germania. În prezent, Hochland reprezintă unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție la nivel mondial, peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 400.000 tone anual. Prezent în România din anul 1993, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, precum și cel mai iubit brand din această categorie. Parte din Hochland AG, un producător independent de prestigiu din Germania, compania a achiziționat mai multe fabrici în România. Una dintre ele se află la Sighișoara, fiind retehnologizată și specializată în producția de brânză topită: triunghiuri, felii și bloc, iar alta se află în Sovata, unde se produce cașcaval felii și cașcaval bloc, în variantele clasic și afumat, la cele mai înalte standarde, din cel mai bun lapte românesc. Pe lângă producția internă, Hochland România importă și brânză Telemea, care reprezintă un lider in categoria sa, dar și cremele de brânză proaspătă Almette și Hochland Crème.
Credits:
Hochland:
Trade Marketing Manager: Alexandra Macovei
Senior Trade Marketing Specialist: Alexandra Stoinoiu
Trade Marketing Specialist: Bogdan Berdilă
Cheil | Centrade:
Executive Creative Director: Mihai Gongu
Group Creative Director - Art: Alina Zaharescu
Group Creative Director - Copy: Alexandru Roșca
Senior Copywriter: Laura Ionescu
Copywriter: Corneliu Radu
Art Director: Andrei Nedea
Client Services Director: Carmen Miruță
Group Account Director: Maria- Cristina Trepcea
Account Director: Ana Maria Rădulescu
Account Executive: Oana Bangal
DTP: Dan Butoi