Învață cum să crești un business prin campanii scalabile de performance marketing

Învață cum să crești un business prin campanii scalabile de performance marketing

Trainerii Web Ventures oferă două cursuri complexe, în care fiecare noțiune teoretică este ilustrată în practică prin exemple, exerciții și studii de caz. Cursurile sunt o alegere inspirată atât pentru cei noi în domeniu, cât și pentru specialiștii în online marketing fiind susținute de traineri certificați DMI (Digital Marketing Institute). Ambele cursuri vor avea loc în acest sezon, urmând să înceapă la finalul lunii septembrie.

Era dezvoltării tehnologiei informației a facilitat capacitatea business-urilor de a-și face cunoscută activitatea și de a ajunge cu mesajele lor în fața publicului lor țintă. În timp ce platformele de Social Media devin din ce în ce mai user friendly, iar publicul este acaparat de  multitudinea de oferte atractive prin grafica și mesajul transmis, pentru fiecare brand devine din ce în ce mai provocator să găsească rețeta magică pentru a ieși din anonimat și a cuceri noi teritorii în mediul online.

Dincolo de conținutul atractiv pe care îl creezi în Social Media, este necesar să te asiguri că toate informațiile pe care le furnizezi ajung la persoanele potrivite, acel public care poate deveni consumator activ pentru bunul sau serviciul pe care îl promovezi. Care e primul pas pentru a atinge acest obiectiv îndrăzneț? Să derulezi campanii de ads performante pe acele platforme pe care potențialii tăi clienți își petrec timpul liber.

Promovarea conținutului pe rețele precum Facebook, Instagram și LinkedIn este un element esențial atunci când planificăm strategia de marketing a unui business, fie că vorbim de start-ups sau multinaționale, aceasta influențând creșterea și dezvoltarea business-ului, dar și relația cu clienții. 

Dacă ocupi funcția de marketing specialist, e-commerce shop manager, social media manager,  sau ești un antreprenor preocupat de ROI-ul investițiilor în campaniile de marketing pe care departamentul tău intern de marketing sau agenția ta parteneră de digital marketing le derulează, cursul Mastering Ads on Main Social Media Platforms îți va furniza toate informațiile necesare pentru a crea campanii profitabile pe Facebook, LinkedIn sau Instagram și pentru a dobândi capabilități de analiză a indicatorilor din rapoartele lunare.

Trainerul Anda DOBRE, co-founder Web Ventures și senior marketer cu o expertiză vastă în social media paid, va susține cursul ce promite dobândirea de cunoștințe care te vor ajuta să integrezi în mod eficient campaniile în mixul de marketing al organizației în care activezi. Vei primi răspunsuri la toate întrebările tale legate de obiective, tipuri de ads, setări detaliate ale codurilor de conversie și vei învăța cum combați principalele tipuri de erori și cum poți pivota cu agilitate atunci când o anumită campanie nu aduce rezultatele scontate.

Pentru specialiștii din domeniul digital marketing, care coordonează campanii de trafic plătit și vor să-și lărgească know-how-ul sau doresc să facă tranziția spre performance marketing, cursul Applied Knowledge for Google Ads va aduce un plus substanțial de informații expertizei deja deținute de aceștia.

În cadrul acestui training vei afla cum să-ți alegi audiențele și cuvintele cheie, tipul de campanie și platforma potrivită în conformitate cu modelul de business pe care lucrezi. Vei înțelege care sunt elementele unui cont cu care vei jongla cel mai des în day to day hustle și vei înțelege sensul diferit pe care îi au aceleași KPI-uri, la nivele diferite de evoluție ale contului și business-ului pentru care lucrezi de la traineri cu experiențe de 12, respectiv 15 ani în domeniu.

Co-founder Web Ventures, Dorin ANDREI deține o expertiză vastă ce include noțiuni de strategie media plătită, optimizarea conversiilor și setarea de sisteme de marketing.

Fondator al agenției de advertising online Today’s, Marius LĂZĂRESCU are o experiență de peste 15 ani în strategie de advertising online, creare și implementare de campanii de e-commerce și lead generation pentru companii din diverse state.

Prin aportul cunoștințelor practice ale celor doi traineri, vei învăța că atunci când te pregătești pentru performanță, nimic nu este mai important decât prezentarea acesteia în contextul de business, precum și procesul de gândire din spate prin care au trecut trainerii înainte de a trece la implementare. Totul este aplicat, adaptat pieței din România cu studii de caz și exemple practice relevante.

Ambele cursuri vor avea loc în București, la Centrul Edu, iar cei interesați se pot înscrie online până pe 26 septembrie. Tot ce ai nevoie pentru a parcurge aceste training-uri sunt un laptop și conturile de Google Ads/ Facebook Ads/ Google Analytics de business sau demo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related