Realitatea este că ne așteaptă o toamnă imprevizibilă. După vârtejul anului trecut în care evenimentele live și conferințele care au fost planificate cu luni înainte au fost amânate sau anulate brusc, industria de evenimente a învățat una dintre cele mai importante lecții despre adaptare. O industrie care s-a integrat într-o lume rapid digitalizată, dar care a păstrat aceeași nevoie a brandurilor de a comunica atât către consumatori, cât și către angajați.
Recomandările Godmother pentru un eveniment digital de succes includ soluții integrate, fiind soluția optimă ca partenerii de business și angajații să rămână conectați.
1. CONCEPT
Esența oricărui eveniment este conceptul. Acesta trebuie să fie construit în jurul unei idei creative în linie cu obiectivele de comunicare ale companiilor, fie că este vorba de creație, grafică sau conținut video.
Concepul trebuie să surprindă întotdeauna valorile de bază ale unui companii și șă fie transmis într-un mod eficient.
2. PLATFORMA 3Dview EVENTS
Pentru o experiență similară cu cea din offline, noi folosim propria soluție tehnică, o platformă care oferă perspectivă dinamică 360 view și care are costuri evident mai mici comparativ cu organizarea unui eveniment fizic.
- Camere de conferințe cu streamuri în paralel cu interacțiune video și sunet
- Expo Area cu standuri 3D și chat integrat
- Zona de lobby poate fi personalizată cu bannere și video-uri, 3D logo ca și hologramă
- Coffee corner – fiecare utilizator poate alege ce muzică să asculte, să urmărească livestream-ul evenimentului în curs sau să acceseze orice video de interes pentru ei
- Accesul în platformă este permanent monitorizat, oferind un sistem de raportare complex
- Exista două chat-uri în platformă – individual și public – oferă audienței posibilitatea de a trimite în timp real fotografii, mesaje sau emoticoane
- Internet clicker
- Photo Booth
- Escape Room sau integrare de teasere despre produse noi lansate
3. STUDIO
Implementarea integrată a evenimentelor, indiferent de tipul și mărimea acestora, are nevoie de soluții personalizate, care să se adapteze în funcție de bugetul clientului.
Pentru eficiență, adaptabilitate și rapiditate în implementare folosim platforme de live streaming integrate într-un studio inaugurat de curând, complet dotat, cu echipamente de ultimă generație: ecran led pixel pitch 2.5, camere profesionale, sistem inteligent de lumini, mixere.
4. ENGAGEMENT
Temerea cea mai frecventă în rândul evenimentelor online este legată de nivelul scăzut de engagement în rândul participanților.
Este important să fie folosite tool-uri prin care toți participanții la eveniment să rămână conectați:
- Jocuri interactive cu Kahoot!
- Live polls, Q&A cu do
- Real-time voting cu Mentimeter
- MC virtual
- Conexiune rapidă a echipei cu aplicația dezvoltată in-house, Pufin
Media KPI pentru evenimentele Godmother
- 80 % dintre participanții la eveniment au intrat în zonele dedicate networkingului
- 95% prezență la activitățile de tip escape room sau teambuilding
- 70-90% la polluri sau jocuri de tip kahoot
- 80 mesaje/eveniment
- 40 de minute petrecute în zona Expo
- 50 de poze/eveniment în zona de Photo Booth
5. EXPERIENȚĂ MEMORABILĂ
Recomandăm ca evenimentul să se încheie cu un concert în studio, cu artiști și trupe de succes sau chiar cu o piesă de teatru cu actori consacrați pentru a transforma evenimentele digitale în experiențe memorabile pentru participanți.
Deși provocările au fost majore, pandemia ne-a forțat să stăpânim instrumente noi și a adăugat un element de complexitate logisticii de planificare.
Poate că viitorul este impredictibil, dar știm cu siguranță că o gamă largă de soluții digitale este un instrument necesar pentru conferințele de vânzări de succes, prin care să fie atinse obiectivele de comunicare ale brandurilor.