[Fizz Up Mood] Ioana Petrovici: Am învățat să fac super cocktailuri direct de la sursă, să merg cu motocicleta și să spun da mai des la tot felul de experiențe inedite

[Fizz Up Mood] Ioana Petrovici: Am învățat să fac super cocktailuri direct de la sursă, să merg cu motocicleta și să spun da mai des la tot felul de experiențe inedite

Să spui DA mai des experiențelor care te scot din zona de confort, să fii prezent și deschis experiențelor care ți se întâmplă, să descoperi lucruri noi, chiar dacă ți-e teamă. Asta înseamnă starea Fizz Up pentru Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi. Vara aceasta, Ioana a fost lead-ul campaniei #FizzUp by Pepsi, o campanie prin care brandul aduce inspirație și încurajează consumatorii să descopere efervescența oricărui moment și să îl transforme într-o experiență specială.  

"Moodul Fizz up înseamnă pentru mine să dai volumul energiei la maxim prin experiențe noi", spune Ioana.

Ioana a pus în practică filosofia Fizz Up în vacanța de anul acesta: a învățat să se bucure de prezent, s-a reconectat cu oameni dragi, a făcut sport până i s-au rupt încălțările, a făcut turism culinar și a învățat să meargă pe motocicletă. Despre toate acestea și multe altele, ne povestește Ioana în interviul de mai jos. Articolul face parte din seria [Fizz Up Mood], realizată în parteneriat cu Pepsi, unde adunăm povești despre vară, vacanță și momente FizzUp de la oameni din industriile creative. 

Cum poți păstra starea de vacanță cât mai mult timp, care sunt cele mai importante reguli pentru un moment Fizz Up legendar și cât de greu e să spui DA experiențelor noi, vedeți în rândurile care urmează:

 

Starea Fizz Up

Moodul Fizz up înseamnă pentru mine să dai volumul energiei la maxim prin experiențe noi. Am învățat să fac super cocktailuri direct de la sursă, să merg cu motocicleta și să spun da mai des la tot felul de experiențe inedite. Și vara este un anotimp cu totul special, totul e viu și efervescent, iar după o perioadă destul de lungă de incertitudine, vara asta am reușit cu toții să revenim la viață pe cât posibil.

 

3 reguli pentru un moment Fizz Up

Aș putea face un top 3 al lucrurilor care mi-au dat mie fluturi în stomac care cred că mai poate fi o definiție a unui moment FizzUP-uit:

1. Oamenii din jurul tău aprind artificiile, transformând un moment banal într-unul extraordinar. Oameni buni, cu vibe efervescent și care se simt în largul lor în orice context. A reuși să ne înconjurăm de oameni care să ne facă să ne simțim bine, este unul dintre cele mai grele lucruri, dar și cele mai satisfăcătoare.

2. Păstrează-ți deschiderea de a descoperi lucruri noi, oricât de înfricoșător ar părea.

3. Când dansezi și cânți, fă-o cu tot sufletul, cu toată fața, vocea, porii. Nu contează cine se uită. Este extraordinar de eliberator.

 

Vara 2021

Vara asta a fost mult despre a aduce la viață campania Pepsi FizzUp, pentru că mi-a adus multa bucurie. De la colaborările foarte tari din cadrul proiectului la conexiunile minunate legate cu echipa internă și colegii din agenții. A fost un proiect fun, de vara așa. Hah.

Iar sportul a jucat și el un rol important în a îmi menține tonusul pozitiv. 

 

Ce a fost special

În ultima perioadă nici nu știu dacă putem să vorbim de “ani obișnuiți”. Am învățat să mă bucur de prezent mai mult și petrec timp de calitate cu cei dragi. M-am jucat, m-am reconectat cu oameni dragi, m-am conectat cu oameni noi și am fost prezentă complet pentru acele momente. A fost o vară în care am înțeles valoarea timpului și cât de important este să fii acolo.

Pe lângă asta, din punct de vedere profesional am avut plăcerea să lucrez cu o echipă de oameni minunați pe o campanie foarte cool care m-a scos din zona de confort și clar mi-a dat cu Fizz up. A fost o desfășurare de forțe și de bună dispoziție cum nu am mai întâlnit de mult.

 

Ce e foarte important pentru tine în vacanță

Sportul și activitățile în natură sunt cele care îmi dau energie. Pot să merg până mi se rup încălțările și tot nu mă opresc. Parcă intru într-o transă și ca Forest Gump alerg în continuu să văd ce lucruri noi îmi oferă locul unde sunt. Iar cel mai mult îmi place să fac “turism culinar”, un mod pretențios de a spune că îmi dau liber să încerc absolut tot ceea ce oferă orașul/ țara respective/ă din punct de vedere gastronomic fară să regret nici măcar o secundă.

Nu există nu vreau să merg acolo sau nu vreau să încerc un anumit lucru. Poate la început suna banal, dar cu o companie plăcută totul devine o experiență.

 

Un moment legendar

Legendarul și extraordinarul sunt relative, dar pot să spune ce mi-a făcut pulsul să crească. Faptul că mi-am păstrat membrele întregi. Am învățat să merg pe motocicletă și desi am fost și sunt încă îngrozită de anumite mișcări, când îmi ieșeau, eram în al nouălea cer. Este un sentiment de nedescris când îți învingi teama și îți depășești limitele.

 

Cum prelungești starea de vacanță

Ce e clar este că garderoba de vară rămâne în dulap și pe mine până în buza iernii. Adaug straturi, dar vara rămâne în sufletul meu și pe mine, fară îndoială. Cred că mă voi apuca și de grădinărit să păstrez legumele de vară mult iubite.

#FizzUp by Pepsi este o campanie digital-driven care vrea să aducă efervescență, dând un FizzUp celor mai mai importante interese ale tinerilor – muzică, dans, experiențe, gașca de prieteni. În seria de interviuri [Fizz Up Mood], vorbim cu oameni din industriile creative despre momentele lor FizzUp, vara lui 2021 și experiențele memorabile de vacanță.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related