[Snacking Zone] Primul NFT Lay’s creat din mii de zâmbete dăruite pentru comunitate

[Snacking Zone] Primul NFT Lay’s creat din mii de zâmbete dăruite pentru comunitate

Un gest simplu, de câteva secunde, care poate schimba atât de multe! Zâmbetul e un act de bunătate, o conexiune sinceră cu cei din jur, cunoscuți sau nu. Cu un zâmbet poți lumina ziua unui trecător, poți mulțumi unui om care te-a ajutat, poți da mai departe energia bună celor din jur. Anul acesta, Lay’s a dat o putere specială zâmbetelor din România. Prin campania națională ”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, brandul a transformat zâmbetele oamenilor în susținere pentru comunitate, într-o legătură puternică între toți membrii ei. Iar acum, toate miile de zâmbete adunate la un loc formează primul NFT Lay’s. Campania nu s-a terminat, poți contribui și tu la această superputere a zâmbetului care ajunge departe și îi face să zâmbească și pe cei vulnerabili, care au uitat cum. 

 

Când arta se întâlnește cu tehnologia

Mii de zâmbete au fost dăruite în cadrul campaniei ”Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” și au ajuns departe, la ONG-urile care fac bine în educație, în protecția mediului, printre categoriile vulnerabile din România. Acum, ambasadorii campaniei sunt celebrați, iar miile de zâmbete donate se transformă în artă digitală, cu ajutorul tehnologiei blockchain. 

Conexiunile adevărate sunt în centrul misiunii Lay’s, în toate campaniile brandului. Dorința de a crea momente speciale care să aducă oamenii împreună, să îi unească în experiențe de neuitat. Și ce poate fi mai copleșitor decât să faci parte, alături de mii de alți oameni, dintr-o campanie a binelui și o operă de artă? O astfel de legătură este de neegalat. 

Primul NFT-ul Lay’s este un mozaic unicat creat în colaborare cu artistul multidisciplinar Harto, conceput de Project Ark pentru a evidenția misiunea Lay’s de a crea momente magnetice. 

„NFT-ul Smiles by Lay’s este o celebrare a tuturor oamenilor și comunităților care s-au strâns în jurul campaniei noastre „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”. Cei ce iubesc gustul Lay’s, fie că erau consumatori, angajați, parteneri, susținători ai ONG-urilor sau vedete locale, și-au dăruit zâmbetele pentru a susține cauzele în care cred. Iar noi ne bucurăm că am putut transforma această campanie într-o creație digitală unică ale cărei încasări se vor îndrepta tot către ONG-uri”, spune Vlad Vlădescu, Senior Brand Manager Lay’s.

Întreaga sumă colectată prin licitarea NFT-ului pe OpenSea va fi donată în mod egal celor patru ONG-uri selectate în campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!”, în funcție de domeniile lor de impact în comunitate: Teach for Romania – zâmbete pentru educația copiilor în medii defavorizate, Let’s do it, România! - zâmbete pentru un mediu curat, I’Velo by Green Revolution - zâmbete pentru orașe fără poluare, Asociația Adi Hădean - zâmbete pentru o masă caldă.

 

O creație din zâmbete pentru zâmbete

O implicare socială de asemenea amploare și o energie ca cea adunată în miile de zâmbete din campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” merita o celebrare pe măsură. „Smiles by Lay’s”, NFT-ul creat în premieră cu această ocazie, arată chipul frumos al comunității și nevoie de susținere a legăturilor comunitare. Prin această campanie, Lay’s și-a propus să aducă împreună consumatorii, partenerii din retail și ONG-uri din România pentru a face lumea să zâmbească. 

Campania „Deschide Lay’s. Dăruiește zâmbete!” a fost ceva special. Fiind prima campanie cu impact social și văzând atâtea mii de zâmbete dăruite de oameni pentru cauzele în care cred, ne-am gândit că e momentul să facem ceva nemaivăzut. Așa a apărut „Smiles by Lay’s”, primul NFT realizat din zâmbetele oamenilor care au susținut comunitatea. E o creație din zâmbete pentru zâmbete (made by Harto himself), „first-of-its-kind” și, datorită colaborării excelente cu Project Ark & Polygon, e super-eficientă energetic. Felicitări echipei și la cât mai multe zâmbete în continuare!, spune Vlad Belcin, Copywriter Friends\TBWA.

Amprenta de carbon a NFT-ului Lay’s este minimă. Project Ark a realizat procesul de publicare (minting) prin platforma Polygon, pentru tranzacții extrem de eficiente energetic ce păstrează securitatea Ethereum.

 

1 zâmbet = 1 donație

Poți contribui și tu cu un zâmbet la cauza în care crezi, campania continuă până la finalul lunii septembrie. Caravana Zâmbetelor a ajuns la peste 50.000 de persoane în cele mai populare locații de pe litoral, la Plaja Lay’s din Mamaia sau la Electric Castle Special și peste 5 milioane de oameni au vizionat deja campania pe TV sau în digital. 

Oamenii au putut dona zâmbete live, în Caravana Zâmbetelor, pe Insta, printr-un filtru IG personalizat, pe Facebook, printr-un kit special, prin care pot personaliza mesajul, pe site-ul Lay’s. 

Zâmbetele pentru comunitate au fost cu adevărat copleșitoare, iar influncerii, artiștii și oamenii de bine le-au dat mai departe. Peste 300 de influenceri au devenit Ambasadori ai campaniei, alături de Smiley, Corina Caragea, Ianis Hagi, Mira, Louis Florea, Cezara Cristescu, Speak și Ana Petcu.

 

Poți deveni și tu un ambasador al comunității. E simplu.

Până pe 30 septembrie, poți cumpăra un produs Lay’s cu ambalaj tematic, cu zâmbet, disponibil pe piață în ediție limitată și te poți înscrie în campanie pe site-ul www.lays.ro:

  1. Dăruiește zâmbetul pe lays.ro
  2. Alege cauza pentru care zâmbești
  3. La finalul campaniei, Lay’s transformă toate zâmbetele în donații

Poți vedea aici zâmbetele donate: o galerie a oamenilor care au zâmbit, au donat și au contribuit astfel la binele comunității din care fac parte.  

E foarte ușor să faci parte din energia bună a celor care se implică în comunitate: zâmbește. Și fă-i și pe ceilalți să zâmbească, alături de Lay’s.

 

Echipa

PepsiCo
Oana Nuță – East Balkans Marketing Manager Snacks
Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
Laura Rizea – Brand Manager Lay's
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Monica Ioana Lungeanu – Junior Brand Manager Lay's
Ana Bilă – Jr. TCP & Media Analyst
Alina Arecco - PR Officer East Balkans

Echipa Friends\ TWBA
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
George Ștefan - Art Director
Lavinia Plohod - Art Director
Ioan Olteanu - Art Director
Daniel Gusu - Designer
Cornel Preda - Designer
Iarina Comănescu - Copywriter
Vlad Belcin - Copywriter
Dan Șendroiu - Strategy
Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Digital Account Manager
Andreea Tudor - Social Media Manager
Ruxandra Ciorik - Social Media Manager
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager

Echipa OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Gabriela Grosu – Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Daniel-George Ene – Media Executive

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, branduri globale, printre care Lay’s, Doritos, Quaker, Cheetos, Pepsi, Mirinda, Lipton, Mountain Dew, Gatorade, branduri care aduc zâmbetul pe fața consumatorilor în fiecare zi.

Lay’s este brandul #1 în Macrosnacks, la nivel global și brandul #1 pe piața locală de chipsuri din cartofi. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related